היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת סטטי-טק

עבודה מס' 065343

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה תוך התייחסות לדרכים בהן יש למצב ולבדל את החברה בשווקים בהם היא פועלת.

6,124 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

האירוע שיוצג לפניכם בא להציג את הבעיות השיווקיות של חברת סטטי טק המתמחה בשיווק ויעוץ ציוד אנטי סטטי לשוק האלקטרוניקה והפרמצבטיקה בעיקר.
החברה הישראלית סטטי טק לקחה על עצמה את המשימה להיכנס לשוק החדרים הנקיים בישראל.
חברת סטטי טק נוסדה בשנת 1999 והיא מין המובילות בשוק הישראלי בכל הקשור למכירת ציוד אנטי סטטי. היא ממוקמת מושב משמר השבעה ומונה כ 25 עובדים.
בחירתה של החברה לחדור לשוק החדרים הנקיים היא משום קרבתה לנושא החדרים הנקיים והרווח הגלום בשוק זה. אך עם הוספת קטגוריות החדרים הנקיים לתמהיל המוצרים של חברת סטטי טק נוצרה בעיה מרכזית שהיא: כיצד ובאילו דרכים יש למצב ולבדל את חברת "סטטי טק" בשווקים בהם היא פועלת על מנת לממש את הפוטנציאל הרב הטמון בהם.
חברת סטטי טק מתמחה בתחום החדרים הנקיים החל משלב התכנון דרך ניהול הפרויקט וכלה בבניה ובדיקות השונות אצל הלקוח.
הדגש הינו מתן שרות יחד עם מקצועיות ומציאת הפיתרון הטוב ביותר עבור הלקוח.

הערת מערכת: מקורות העבודה הינם אתרי אינטרנט.

קטע מהעבודה:

חדר נקי הוא אזור במפעל שבו נשמרת רמת סטריליות גבוהה ביותר (גבוהה מזו שבחדר ניתוח). רמת הסטריליות נמדדת ביחידות של מספר חלקיקים למטר מעוקב.
רמת ניקיון גבוהה זו נדרשת בייצורם של מוצרים מסוימים, ובפרט שבבים אלקטרוניים, שאפילו גרגר אבק עלול לשבש את ייצורם. בחדר נקי קיימות מערכות בקרת אקלים מורכבות שמסננות את האוויר, מורידות את רמת הלחות ועוד.
העובדים בחדר הנקי לובשים חליפות מיוחדות העשויות מחומרים שאינם פולטים חלקיקים ומצוידות במערכת נשימה, המונעות את זיהומו של החדר בחלקיקים. קירות החדר עשויים מחומרים שאינם פולטים חלקיקים. הניקיון בחדרים מתבצע כחלק מהעבודה השוטפת בחדר ועם חומרי ניקוי מיוחדים.

תגים:

בשיווק · מנהל · נבחרות · סוגיות · סטטי · עסקים · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת סטטי-טק", סמינריון אודות "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת סטטי-טק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.