היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת בוארון

עבודה מס' 066305

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה תוך התייחסות לדרכים בהן יש למצב ולבדל את החברה בשווקים בהם היא פועלת.

7,884 מילים ,9 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

האירוע שהוצג לפניכם בא להציג ולהראות את הבעיות השיווקיות של ענף התרופות בישראל בכלל ומוצרים הומיאופתים בפרט.
החברה הישראלית מדיצ'י מדיקל החליטה לייבא סל מוצרים הומיאופתיים ולהחדירה לשוק הישראלי על ידי חברת התרופות ההומיאופתיות הגדולה בעולם - חברת בוארון.
חברת בוארון הוקמה בשנת 1932 בצרפת ונחשבת לחברה הגדולה והמובילה בעולם בתחומה (רפואה הומיאופתית) ורואה את עצמה כמתחרה לתרופות הקונבנציונליות ששולטות במרבית השוק העולמי והישראלי בפרט.
בישראל נאמד שוק תרופות ה-OTC על מחזור שנתי של 117 מליון דולר עם גידול שנתי של 5%.
שוק התרופות ההומיאופתיות בישראל אינו גדול ויחסית צעיר, עובדה שגורמת לחברה המשווקת בעיה מרכזית שהיא : כיצד יש לשווק/למצב את המותג "אוסילו" , לשווקו כמוצר הומיאופתי על כל תכונותיו או לשווקו כמוצר מתחרה ישיר אל מול החברות הקונבנציונליות מבלי להדגיש את היותו הומיאופתי . הומיאופתי או קונבנציונלי? (בעיה זו נובעת משום שרוב השוק מכיר את התרופות הקונבנציונליות ולא את ההומיאופתיות).
התרופות ההומיאופתיות מונעות מחלות כמו התרופות הקונבנציונליות (ואפילו יעילות יותר , ללא תופעות לוואי , ללא כימיכליים, מתאים לכל שכבות הגיל) , אך מגבלות רגוליטריות של משרד הבריאות אוסרות לציין שהן מונעות ומטפלות במחלה זו או אחרת באופן מפורש. את המידע הזה ניתן לקבל בבתי מרקחת אך ורק ע"י רוקחים ורופאים.
אוסילו הוא המותג המוביל של חברת בוארון ומדיצ'י מדיקל בישראל , זהו מותג שמשמש למניעה וטיפול בשפעת.

הבעיה המרכזית של המותג "אוסילו": כיצד יש לשווק/למצב את המותג "אוסילו", לשווקו כמוצר הומאופטי על כל תכונותיו או לשווקו כמוצר מתחרה ישיר אל מול החברות הקונבנציונליות מבלי להדגיש את היותו הומאופטי. הומאופטי או קונבנציונלי?

קטע מהעבודה:

איכות נתפסת: "מימד זה הינו מימד סובייקטיבי הנגזר מהעובדה שלא תמיד מצוי בידי הצרכן (רוקח, רופא, צרכן סופי) מידע מפורט אודות תכונות המוצר.המרכיב החשוב במימד זה הוא המוניטין." התרופה ההומאופטית "אוסילו" אינה נתפסת כאיכותית בקרב קהל הלקוחות של החברה וזה נובע בעיקר מחוסר ידע, גם בקרב הצרכן הסופי שאינו מודע ליתרונות של התרופות ההומאופטיות וגם בקרב קהל הלקוחות של הרופאים שרואים ברוב המקרים בתרופות ההומאופטיות כתרופות שיעילותן אינה מוכחת מדעית ומחקרית.על מנת לשפר מרכיב זה על המשווקים ("מדיצי מדיקל")יש לתת דגש מיוחד על המוניטין של חברת "בוארון"בכלל ובפרט על המותג "אוסילו" והצלחתו בעולם.כמו כן יכולות להינתן דוגמאות של התרופה אוסילו במחיר מוזל (1+1 ,אריזת חסכון)/חינם רק כדי להביא את הצרכן לידי לשימוש ראשוני ,דבר שיגרום למודעות וחשיפה רחבה יותר בקרב הציבור.ועל מנת לשפר את האיכות הנתפסת יש כמובן לתת דגש על "אוסילו" כתרופה הומאופטית ואת כל היתרונות שבהומאופטיה (חוסר תופעות לוואי,מחקרים קליניים מוכחים,מתאים לכל הגילאים,ועוד.)

תגים:

שיווק · בידול · פרסום · תרופות · OTC · ללא · מרשם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת בוארון", סמינריון אודות "ניתוח בעיות שיווקיות מרכזיות בחברת בוארון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.