היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בינלאומי - תה ערבה

עבודה מס' 065178

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיווק קטגוריית מוצרי הפרימיום של תה ערבה לשוק הבינלאומי

4,211 מילים ,12 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

חברת ערבה נוסדה בשנת 1996 והיא מתמחה בייצור חליטות תה בריאות מצמחי מרפא ייחודיים המבוססים על מסורת עתיקת יומין מהמזרח הרחוק.
כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של חברת ערבה החליטה החברה להיכנס בשלב ראשון לשוק הרוסי הראשון בגודלו בצריכת תה ולאחר מכן לשוק הפולני הידוע כשוק צרכני התה השני בגודלו באירופה.
לאחר ניתוח סביבת המאקרו והמיקרו וניתוח פוטנציאל השוק לפי מודל GE נראה שלחדירת החברה לשוק הפולני יש סיכוי גדול להצליח. השיקול המרכזי שעמד לחברה לחדור לשוק הפולני היה פוטנציאל השוק בהשוואה לשוק המקומי.על מנת להקטין את הסיכונים בשלב הראשון החליטה החברה להקים חברת בת שתייבא את מוצרי החברה לפולין- יצוא ישיר ובשלב מתקדם יותר אם תעמוד ביעדים השיווקים תפתח החברה מפעל ליצור.
החברה החליטה להתמקד בשיווק קטגוריית מוצרי הפרימיום לאחר מחקר שערכה שכן השוק הפולני נמצא בשלב החדירה( לפי מחזור חיי מוצר) בקטגוריה זו וזוהי הזדמנות שיווקית מצוינת לחברה.
במסגרת האסטרטגיה הגלובלית של החברה לפני הכניסה לשוק הפולני החליטה החברה להיכנס לשוק הרוסי שהוא נחשב לשוק אדיר ממדים בצריכת תה הראשון בגודלו -השוק הרוסי מוערך ב כ-200 אלף טון בשנה .

תוכן העניינים:
הצגת החברה
ניתוח הסביבה הבינלאומית- מאקרו ,מיקרו,מודל GE
ניתוח SWOT
אסטרטגית החדירה לשוק הבינלאומי .
אסטרטגיה שיווקית בארץ היעד- מיצוב, עמדה תחרותית(גומחה),אסטרטגיה לוחמנית(שילוב)
תמהיל השיווק
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מודל אשר בעזרתו ננסה לנבא הצלחה בשוויקים בינלאומיים הוא מודל פורטר. מודל זה עוזר לנו לבחון בצורה מעמיקה את המצב הקיים בארצות אליהם מתוכננת חדירה. המודל יעזור לנו להבין טוב יותר את שוק היעד וגם לבנות אסטרטגיות פעולה מתאימות.
מודל פורטר כולל את המרכיבים הבאים:
1. רמת התחרות בשוק: האם יש תחרות בשוק היעד, מי הם המתחרים, מה הם האסטרטגיות העסקיות של אותם מתחרים (מיתוג, נישה, מחירים וכו'), האם יש מקום למתחרים חדשים.

תגים:

גלובליזציה · עסקית · משקאות · חמים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - תה ערבה", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - תה ערבה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.