היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בינלאומי בחברת מיור (חברה פיקטיבית)

עבודה מס' 061055

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת השיווק לשוק האמריקאי.

1,770 מילים ,2 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

בניהול שיווק בינלאומי יש לאתר פלח שוק למוצרים נתונים שנועדו לייצוא בשווקים זרים. החלופות האסטרטגיות לפילוח שוק בינלאומי דומה לזה של פילוח שוק מקומי עם זאת אסטרטגיית הפילוח של השוק הבינלאומי מורכבת הרבה יותר מכיוון שיש לתת את הדעת למסגרת השונה והמיוחדת של מדינה זרה אליה רוצים לחדור. כאשר פלחים הם ייחודיים למדינה מסוימת, יש מקום לאמץ אסטרטגיה מקומית בכדי להתאים למערכת הצרכים, הרצונות והמאפיינים של השוק הזר.

בשנת 1994, ניסתה הנהלת חברת "מיור" להגיע לכלל החלטה כיצד לגשת אל שוק המכירות של מטוסים קלים. "מיור" הינה חברה המייצרת מכשירי רדאר וכיוון אלקטרומכניים מדויקים עבור מטוסים קלים. המערכות מתוצרתה שימשו כרכיבים בתוך מטוסים בכדי להתמצא בשטח מבחינה טופוגרפית ומיקומית.

עד אמצע 1994, זיהתה החברה בשוק האמריקאי מספר הזדמנויות בכוח. ההנהלה עמדה בפני השאלה כיצד ניתן להגדיל את הסיכויים לזכות בהזמנות מחברות המטיסות מטוסים קלים ושנראו מתאימים ליכולתה הטכנית של חברת "מיור".
חלק מחברי ההנהלה גרסו כי מוטב להימנע מלהיכנס לשוק זה בגלל גודלו ומורכבותו. אולם מנכ"ל החברה, אורן יהלום, טען שצריך ואפשר להיכנס לשוק האמריקאי וכדאי לעשות זאת בגלל גודלו ובגלל פוטנציאל הרווחים שלו כמו גם החשיבות שבסחר הייצוא.
האסטרטגיה פה היא בחדירה לשוק האמריקאי ע"י חברה ישראלית כלומר אסטרטגיית שיווק רב לאומית.

תוכן עניינים:
מבוא
חברת "מיור"
קו המוצרים הצבאיים
תהליך התכנון של המערכת השיווקית הבינלאומית
השוק האמריקאי
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

הורניק יעקב (1987) ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, יחידה 12.
Hout, T. Porter, M.E. Rudden, E. (1982) "How Global Companies Win Out", Harvard Business Revie, 60, Sep.- Oct. pp. 98-108

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי בחברת מיור (חברה פיקטיבית)", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי בחברת מיור (חברה פיקטיבית)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.