היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק בינלאומי - מגמות והזדמנויות לחברת "מדי ורד"

עבודה מס' 063676

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שיווק מוצרי החברה לניגריה.

3,917 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תנועת הגלובליזציה ההולכת וגוברת, התאחדות האומות לכפר גלובלי והתפתחות האינטרנט והקידמה הטכנולוגית הביאו לקיצורי דרך רבים בין כל שתי נקודות על הגלובוס.
תוצאה ישירה של מגמה זו היא ייצור ממוקד באזור בעל יתרונות יחסיים. דוגמא בולטת לכך היא סין שהופכת להיות מובילה בתחום האלקטרוניקה, הטכסטיל ומוצרי צריכה שונים אחרים.
במסגרת עבודה זו הגענו למסקנה כי לאחרונה קיימת מגמת נהירה לכפר הגלובלי, אי לכך, עבודה זו באה לבדוק את היתרונות והתרחבות הפעילות העסקית של חברת 'מדי ורד' למדינת ניגריה הן מן האספקט השיווקי והן מן האספקט המעשי.

אסטרטגיית השיווק של חברת מדי ורד
השוק העיקרי למודדי מים נשלט ע"י חברות בינלאומיות גדולות כאשר סדרת ייצור ו\או מכרז בינלאומי הוא מ: 5000 - 10000, יחידות.
בשוק זה המחירים צונחים בכ-30% - 40% והייצור נעשה ע"י חברות בעלות כושר ייצור של 1000,000, מודדים ומעלה בשנה.
חברת מדי ורד, אשר כושר הייצור העודף שלה אינו עולה על 25000, יחידות בשנה, תכננה להיצמד לשוק הגומחה שמהווה כ10% - 20% מהשוק העיקרי והוא מופנה למתחמי דירות בבניה ודירות להשכרה.
עקרונות המדידה והתקנים זהים לשוק העיקרי.
עם התפתחות הכפר הגלובלי, הורדת מכסים ומיסים בעולם, הקמת גושי המסחר הגדולים באפריקה, הבחינה חברת מדי ורד בכח של החברות הרב - לאומיות שהולך וגדל, ולכן החליטה לצאת לשווקים זרים.
"השאיפה הבלתי פוסקת להישגים, להיות הטובים ביותר בכל דבר שנעשה, היא שמכריחה אותנו להעלות בהתמדה את רף הציפיות שלנו מעצמנו, בדרך לסיפוק מלא יותר של צרכי הלקוחות שלנו".

יתרונות חברת מדי ורד - מהירות, יעילות ואספקה:
* מהירות ייצור עד שבועיים לסדרה של 1000, יחידות.
* צביעה, אריזה ומשלוח לפי רצון הקונה תוך כדי צמצום מלאים אצלו.

מסקנות עיקריות מהעבודה:
* מדינת ניגריה הינה קרקע פורייה לחדירת עסקים מחו"ל, מבחינת עידוד השקעה בינלאומית וממשלתית.
* מדינת ניגריה סובלת משיעור פיצוץ אוכלוסין גבוה (כ110 - מיליון תושבים).
* שטחה של ניגריה גדול פי שלושה ויותר משטחה של בריטניה והיא משתרעת על פני %15 משטחה של אפריקה.
* בשטחה של ניגריה מתבצע תהליך עיור נרחב ובמסגרתו המוני שכונות נבנות שכן, כל תחום הנהירה מהכפר והתאחדות האומות לכפר גלובלי היא מהמפותחות ביותר בעולם.
* לחברת מדי ורד קשרים קיימים עם ניגריה, אותם ניתן לנצל על מנת להקל על החדירה לשוק זה.
* כידוע, במדינה זו החדרת מוצר ללא קשרים (שוחד) היא בלתי אפשרית, שכן מדינת ניגריה מושתתת על שוחד.
* מבחינה שיווקית, החדרת המוצר לניגריה לא צריכה להוות בעיה לוגיסטית קשה שכן כל התשתיות המקומיות מסוגלות לתמוך בייבוא המוצר מהארץ והתאמתו לתקנים.

תוכן עניינים:
מנהלים
אודות החברה
היציאה לשוק הבינלאומי
אודות ניגריה (עפ"י (http://schoolsucks.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=739
סביבת המאקרו
סביבת המיקרו
ניתוח S.W.O.T
מודל G.E
אסטרטגית חדירה
האסטרטגיה השיווקית אשר נבחרה
נספחים
ביבליוגרפיה

מקורות:

"שיווק הלכה למעשה" - דוב יזרעאלי, אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לניהול
"ניהול השיווק" - שיטות, עיונים ואסטרטגיות - כרכים : א',ב',ג',ד' - פרופסור יעקב הורניק.
"עקרונות השיווק" - חלק ב' - פרופסור פיליפ קוטלר, פרופסור גארי ארמסטרונג.
ניהול השיווק - פיליפ קוטלר ויעקב הורניק, האונ' הפתוחה, תל אביב, תש"ס 2000

תגים:

לאומיות · גלובליזציה · אפריקה · תשתיות · בינלאומי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק בינלאומי - מגמות והזדמנויות לחברת "מדי ורד"", סמינריון אודות "שיווק בינלאומי - מגמות והזדמנויות לחברת "מדי ורד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.