היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיכאון הזקן לאחר אירוע מוחי

עבודה מס' 065125

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של המאפיינים הקליניים, הקשר לגורמים אחרים, טיפול תרופתי והעקרונות המנחים את תוכנית ההתערבות הסיעודית.

1,061 מילים ,5 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

אירוע מוחי הינו מחלה שכיחה בקבוצת האוכלוסיה המבוגרת והיא במקום השלישי מבין סיבות התמותה. דיכאון לאחר אירוע מוחי מקשה על החולה ומשפחתו להתאושש מתוצאות המחלה, ומאט את תהליך השיקום (הופ, טנא ואדלר, 1995).
תוכנית ההתערבות הסיעודית מושתתת על עקרונות התהליך הסיעודי, ומיועדת לזהות את קשייהם ואת יכולותיהם השמורות של הזקן ומטפלו העיקרי. זאת במטרה להעלות את יכולותיהם, ולשפר את תפקודם הסובייקטיבי והאובייקטיבי בתחום הפיזי, החברתי והנפשי (זולוטוגורסקי וניר, 2000).

תוכן עניינים:
מבוא
אירוע מוחי
מאפיינים קליניים של דיכאון לאחר אירוע מוחי
הקשר בין דיכאון לאחר אירוע מוחי וגורמים אחרים
טיפול תרופתי בדיכאון לאחר אירוע מוחי
העקרונות המנחים את תוכנית ההתערבות הסיעודית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אירוע מוחי (שבץ) הוא מוות של רקמת המוח הנובע מאי זרימת דם ומזרימת חמצן לא מספקת למוח. שבץ יכול להיות איסכמי או מדמם. בשבץ איסכמי נפסקת אספקת הדם לחלק מהמוח כתוצאה מחסימת כלי דם על ידי טרשת עורקים או קריש דם. בשבץ מדמם, כלי דם מתפקע, וכתוצאה מכך נמנעת זרימה נורמלית ונוצרת אפשרות לדליפת דם לתוך אזור במוח ולהרס האזור הזה (ברקוב, בירס ופלטשר, 2002).

תגים:

בדיכאון · ההתערבות · מוחי · תרופתי · שיקום · גרונטולוגיה · זיקנה · קשישים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיכאון הזקן לאחר אירוע מוחי", סמינריון אודות "דיכאון הזקן לאחר אירוע מוחי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.