היישום אינו מחובר לאינטרנט

עבודה מהבית במסגרת עבודה בחברה

עבודה מס' 064940

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההשפעות וההשלכות הניהוליות של שינוי מבנה העבודה בחברה.

1,515 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חברות אשר בוחרות לשלב עבודה מהבית של חלק מהעובדים שלהם במכלול הכללי של העבודה בחברה. ארגונים רבים משנים את המבנה שלהם בהתאמה, על מנת לנצל את היכולת והפוטנציאל של עידן המחשב להגדלת התפוקה ולשיפור מערכת היחסים בין העובדים למקום העבודה והיציבות בחברה (Reed, 1992). העבודה מהבית משפיעה על מספר גורמים שונים במערכת, ומצריכה התחשבות של מנהלים השוקלים לשלב עבודה מהבית לעובדים בתוך מערך של עבודת החברה בדברים אלה.
במסגרת המחשבה המוקדמת לשילוב של עבודה מהבית, ניתן להשתמש במספר תיאוריות העומדות לרשותו של המנהל על מנת לעמוד על ההשפעות וההשלכות של שינוי מבנה העבודה בחברה. במסגרת התיאוריה הפונקציונלית, יש חשיבות רבה הוא ליצור שיווי משקל במערכת ולשמור על ההרמוניה בתוך המערכת. הכנסת שינוי מבנה עבודה בארגון יכולה להפר את שיווי המשקל וצורת העבודה של הפרטים השונים המרכיבים את החברה, ועל המנהל לבדוק ולאתר כיצד פוגע השינוי באיזון, מי החלק שתרומתו נפגמה וכיצד ניתן לתקן את הבעיה החדשה שנוצרה.

קטע מהעבודה:

המעבר לעבודה מהבית יוצר שינוי במבנה הארגוני ובדרך בה הנהלת הארגון יכולה לפקח על צורת העבודה של עובדיה, לתאם בין העובדים השונים ולהביא לשיתוף פעולה מידי ויעיל בין העובדים. היתרונות הכלכליים של חסכון בהוצאות הנובעות מהשארת העובד בביתו, כמו גם העלאת התפוקה של עובד עם לחצים פחותים יותר מבית, הם אכן חשובים בהחלטה של המנהל, אך עליו לבדוק אם הטווח הרחוק יכולה החברה לשמור על שליטה על העובדים ועל הפרוייקטים אום הם מנהלים. החולשה של עבודה מהבית במשרה מלאה הוא בכך שהקשר בין העובד לחברה מתרופף, דבר שפוגע בשני הצדדים.

תגים:

עובד · מעסיק · מנהל · תעסוקה · מרחוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עבודה מהבית במסגרת עבודה בחברה", סמינריון אודות "עבודה מהבית במסגרת עבודה בחברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.