היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת תוכניות משאבי אנוש מערביות על המסורת הארגונית בחברה רב לאומית ברוסיה.

עבודה מס' 064916

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד משפיעה מסורת ארגונית רוסית על החדרה של פרקטיקות ניהול משאבי אנוש מערביות.

9,601 מילים ,16 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעבודה זו נערכת התדיינות שמטרתה לדון בסוגיות כגון: המסורת הארגונית הרוסית, תוכניות ניהול משאבי אנוש מערביות וכמו כן השפעת המסורת הארגונית על החדירה של תוכניות ניהול משאבי האנוש המערביות. בפועל, המסורת הארגונית הרוסית הינה הבסיס למדיניות משאבי אנוש נוכחית בקרב הארגונים ברוסיה ותוכניות משאבי האנוש המערביות מהוות אמצעי להתוויית נורמות פנים ארגוניות אשר יביאו להתקשרות פנים ארגונית מסוימת בין העובדים.
הלכה למעשה, המשתנה "המסורת הארגונית הרוסית" הנו המשתנה הבלתי תלוי ואילו המשתנה התלוי הנו "תוכניות משאבי אנוש מערביות".
שאלת המחקר הינה: "כיצד משפיעה מסורת ארגונית רוסית על החדרה של פרקטיקות ניהול משאבי אנוש מערביות?"
על פי שאלת המחקר הנ"ל עולה השערת המחקר והיא: "לאחר נפילת המשטר הקומוניסטי - קיים סיכוי גבוה להתאים תוכניות משאבי אנוש מערביות בחברה רב לאומית ברוסיה".

תוכן עניינים
פרק 1 - מבוא
פרק 2 - האם פרקטיקות משאבי אנוש שהתפתחו במערב מתאימות ליישום בכל מקום?
פרק 3 - פרקטיקות ניהול משאבי אנוש ספציפיות:
א) תחת משטר קומוניסטי
ב) לאחר נפילת המשטר קומוניסטי
פרק 4 - הקשיים בהחדרת תוכניות ניהול משאבי אנוש מערביות ברוסיה של ימינו
פרק 5 - דיון
פרק 6 - סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בפרקטיקות משאבי אנוש שהתפתחו במערב נתפשים גם כבעלי פוטנציאל להשמה בהרבה מקומות שמאופיינים בתרבות ארגונית שונה מהגישה המערבית. בפרק זה מוצגת התדיינות אשר תעיד באם קיימת התאמה בין הפרקטיקה המערבית לבין המקומות השונים מהמערב.
על פי Becker B. et. al. (1996) משאבי האנוש תורמים באופן ישיר להשמת המרכיבים האסטרטגיים והתפעוליים של החברות. גישה אסטרטגית זו משפיעה באופן מהותי על ההיבט הפסיכולוגי, כלכלי, פיננסי ואסטרטגי של חברות שונות. בפועל, הדבר בא לידי ביטוי באופן מעשי דרך ההשפעה של החלטות משאבי אנוש על התוצרים הביצועיים. החלטות אלו תופסות מקום דרך המנהלים ומיוחסות לתפוקות, רווחיות, איכות והשרדות ארגונית. מערכת משאבי אנוש יכולה להיות מקור ייחודי ליתרון תחרותי עמיד.

תגים:

תרבות · ארגונית · מסורת · עובדים · ניהול · בינלאומי · גלובליזציה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת תוכניות משאבי אנוש מערביות על המסורת הארגונית בחברה רב לאומית ברוסיה.", סמינריון אודות "השפעת תוכניות משאבי אנוש מערביות על המסורת הארגונית בחברה רב לאומית ברוסיה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.