היישום אינו מחובר לאינטרנט

Value Net

עבודה מס' 064806

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם אכן ה Value net יוצרת יתרון תחרותי על פני המתחרים ואם כך כיצד ניתן לשמרו לאורך זמן.

2,025 מילים ,16 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תחום ה IT כבר לפני זמן רב נחשב כטומן בחובו פוטנציאל אדיר לשימור ויצירת יתרון תחרותי על פני המתחרים בתחום העסקי. למשל על ידי יצירת אסטרטגיות בעלות ערך רב לחברה אשר המתחרים מתקשים לחקותןBakos J.Y and Treacy 1986 , Clemons E.K and Row) 1991). שינויים טכנולוגיים תכופים ושינויים בהעדפות של הלקוחות מגבירים את האי-סדר בסביבה העסקית (Mendelson and Pillai 1998). אך למרות זאת, עד היום לא נחקרה לעומק השפעתו של ה IT על אסטרטגיות הארגון ועל יצירה ושימור היתרון התחרותי Wade) (and Hulland 2004.
הספרות האסטרטגית טוענת שארגונים שנמצאים בסביבה דינאמית המחייבת מאבק על משאבים, חייבים תמידית להשתפר, להתפתח ולכוון מחדש את משאביהם בהתחשב בשינויים הטכנולוגיים ובמצב השוקParahald and Rangaswamy 2004, Eisenhardt and Brown) (1999 . הסתגלות זו מחייבת בגלל שבסביבה דינאמית נוצרת שחיקה של הערך המוסף שהיתרונות מקנים לארגונים (Leonard-Barton 1992).
החוקרים ((Boyenton 1993 , hagel and browm 2001, weill et al 2002 והאקדמיות (Jarvenpaa and Leidner 1998 , Sambamurthy et al 2003) סבורים כי ה IT יכול להשפיע על אסטרטגיות בסביבה משתנה על ידי גמישות אסטרטגית שהטכנולוגיה מקנה לארגון.
השאלה הנחקרת בפרויקט זה היא האם אכן ה Value net יוצרת יתרון תחרותי על פני המתחרים ואם כך כיצד ניתן לשמרו לאורך זמן.

קטע מהעבודה:

לכל פירמה עסקית קיימת רשת של ספקים, לקוחות, בעלי מניות ושותפים עסקיים. במהלך ארבע העשורים האחרונים הרבה פעולות עסקיות ברחבי רשת האינטרנט עברו שדרוג מניהול על ידי מגע יד אדם לפעולות אוטומטיות דרך ערוצי ה IT .(Prekumar Zmud 2004)
התפתחות תחום האינטרנט אפשרה לארגונים לפתח הזדמנויות עסקיות חדשות. ארגונים אשר אמצו את התקשורת באמצעות ערוצי הIT נהנות מביצוע תהליכי העברת מידע במהירות ויעילות (Wheeler 2002). כאשר מספר ארגונים חוברים יחדיו לצורך ביצועים עסקיים, אוסף האינטראקציות בניהם נקרא .Value net ה Value net זוהי רשת דינאמית של שותפות וזרימת מידע בין ספקים\לקוחות (Bovet D. and Martha J. 2000). כאשר הצדדים מתקשרים על ידי תהליכים דיגיטאליים ב"רשת ערך" האינטראקציות בניהם מתייעלות, תהליכים מזורזים וכתוצאה מכך נוצרת רמת שירות גבוהה יותר אשר אף גוברת על ציפיות הלקוח Premkumar) Zmud 2004).

תגים:

Value · net · אסטרטגיה · מידע · מערכות · מקורות · ניתוח · עסקיים · ערך · שותפים · שיתופית · שרשרת · תחום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Value Net", סמינריון אודות "Value Net" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.