היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח סביבת עבודה בסלקום

עבודה מס' 064540

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ארגון על פי מימדים וסקטורים סביבתיים, מנהיגות, שיטת תגמולים ושביעות רצון ומחויבות העובד.

4,020 מילים ,2006

תקציר העבודה:

העבודה סוקרת את הסקטורים השונים בסביבת העבודה של חברת הסלולאר הגדולה בישראל. וכן מנתחת את שיטת התגמולים, מנהיגות ועוד. העבודה סוקרת את שיטת העבודה של הארגון והמנהלים בו, וכן את רמת שביעות הרצון והמוטיבציה של העובדים.

קטע מהעבודה:

במסגרת הקורס נתבקשנו לנתח ארגון לפי מימדים וסקטורים סביבתיים , מנהיגות, שיטת תגמולים וכן שביעות רצון ומחויבות העובד. הארגון אותו בחרנו לנתח הוא חברת הסלולאר הגדולה ביותר - "סלקום".

הארגון אותו בחרנו לחקור זוהי חברת טלפונים סלולאריים הנוטלת את נתח השוק הגדול ביותר במדינת ישראל. אין מדובר בארגון המציע מוצר אלא שירות, עובדה המביאה לכך שמחלקת שירות הלקוחות היא המחלקה הגדולה ביותר של הארגון - מחלקה המונה אלפי עובדים.

העובדת הנחקרת היא עובדת במחלקת שירות הלקוחות הטלפוני, המתפקדת כנציג שירות לקוחות
במוקד האינטרנט והשירותים המתקדמים (דאטה).

בשאלה זו ננתח את סביבת הארגון כלומר, את מכלול הגורמים המצויים מחוץ לגבולות הארגון ויש להם פוטנציאל להשפיע באופן ישיר או עקיף על הארגון. הסקטורים שבהם התמקדנו הם 3 סקטורים מסביבת המשימה (סקטורים בעלי השפעה ישירה על הארגון) והם-מתחרים, משאבי אנוש ולקוחות וסקטור מהסביבה הכללית (סקטור בעלי השפעה עקיפה על הארגון ובעל השפעה על כל הגורמים בתעשייה) והוא המערכת הפוליטית. כל סקטור ננתח לפי 3 מימדים שונים עפ"י אמרי וטריסט.

תגים:

הארגון · וארגון · מחויבות · מנהיגות · מתמירה · ניהול · סביבת · רצון · שביעות · תגמולים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח סביבת עבודה בסלקום", סמינריון אודות "ניתוח סביבת עבודה בסלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.