היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין שביעות רצון בעבודה וכוונות עזיבה של עובדי חברת FOX

עבודה מס' 064377

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודת מחקר הבודקת האם וכיצד הגברת שביעות הרצון במקום העבודה תגרום לעובדים להישאר בחברה לאורך זמן.

8,011 מילים ,43 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בחברת FOX המתמחה במוצרי אופנה ישנה תופעה של אי שקט בין הועבדים הנובעת מהעובדה שרוב מתשכרים שכר מינימום, למרות העבודה הקשה. הדבר המתבטא בתחלופה גבוהה מאוד של בחורות העובדות במפעל ובחנויות, וכך אורך זמן רב עד שמוצאים מחליפת ומכשירים אותן.
תופעה זו טומנת בחובה , אי עמידה בלוחות זמנים ושיבושים בתפקודיהם, במקביל קיים תהליך של התרת חוזה מצד לקוחות, בשל אי עמידה בזמנים.

עקב התחלופה הגבוהה מאוד יש צורך להכשיר עובדים חדשים, אשר לוקח להם זמן ללמוד את העיסוק, וכן ההכשרה עולה כסף רב (עלות ההכשרה מוערכת ב- 3,000 ש"ח לעובד).
אוכלוסיית המחקר כוללת את כלל העובדים במשפעל בו אני עובדת- כ- 150 במספר.
המדגם יהיה מדגם נוחות- כל מי שאפגוש ויהיה מוכן למלא שאלונים, אתן לו למלא. בפועל נתתי שאלונים ל- 65 איש ו- 53 החזירו אותם מלאים.
בעבודת מחקר זו ייעשה שימוש ע"י מידע ראשוני באמצעות שאלון. השאלון נלקח מעבודתו של
Hopkins, (1983), אלפא קורנבך 0.67

ראשי פרקים:
1. תקציר
2. מבוא
2.1 תיאור הבעיה בארגון
2.2 הבעיה העסקית
3. סקירת הספרות
3.1 עזיבת עובדים
3.2 שביעות רצון
3.3 הקשר בין שביעות רצון לעזיבה
3.4 רציונל המחקר
3.5 הגדרות משתנים
4. שיטת המחקר
4.1 מערך המחקר
4.2 אוכלוסיית המחקר
4.3 כלים
4.4 ההליך
4.5 שיטת הניתוח
4.6 מגבלות המחקר
5. תוצאת המחקר
5.1 תוצאות התשובות
5.2 בדיקת קשרים לצרוך אישוש השערות
6. דיון בתוצאות
7. סיכום
8. ביבליוגרפיה
9. דוגמת שאלון

הערת מערכת: פלטי האקסל אינם מצורפים לעבודה.

קטע מהעבודה:

בספרה של אורנר (1993), טוענת הכותבת שאיכות החיים בעבודה היא עניין של תפיסה. " ניתן להגדיר איכות חיים בעבודה כתוכניות המיועדות להשפיע על המבנה של ארגוני עבודה, על שיטות הניהול ועל מראה העיסוקים, כך שהעובדים על כל דרגיהם יוכלו לממש את כישוריהם ולפתח את המיומנויות הגלומות בהם, כדי להעלות את שביעות הרצון בעבודה ולשפר את הפיריון והיעילות הארגונית "(עמ' 23).
לפיכך, רוב המחקרים בתחום התחלופה משתמשים במשתנה נטיית עזיבה ולא עזיבה בפועל, זאת גם עקב קשיים אמפיריים לאסוף נתונים על עזיבה בפועל. אצל מרבית הארגונים תהליך העזיבה הנו איטי יחסית וממושך והמחקר מתמשך זמן רב עד לאיסוף נתונים שניתן להסיק מהם מסקנות התקפות באופן סטטיסטי. מחקר זה יתמקד גם הוא במשתנה נטיית עזיבה ולא במשתנה עזיבה בפועל, וזאת על-מנת להימנע מבעיית איסוף ממושך של נתונים ובמטרה לבדוק מצב עמדתי של אוכלוסיית העובדים בארגון הנבדק, על-מנת לספק להנהלתו מידע על המצב הנוכחי בו נתונה הפירמה. בנוסף, ההנחה הנה כי ככל שרמת הנטייה לעזיבה עולה, כך עולה העזיבה בפועל, ומכך תוכל להסיק הנהלת הארגון על קשר ניבוי בין נטייה לעזיבה בפועל.

תגים:

פוקס · טכסטיל · טקסטיל · ביגוד · שביעות · רצון · עובדים · עזיבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין שביעות רצון בעבודה וכוונות עזיבה של עובדי חברת FOX", סמינריון אודות "הקשר בין שביעות רצון בעבודה וכוונות עזיבה של עובדי חברת FOX" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.