היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד משפיע סגנון הניהול על העובדים בבנק

עבודה מס' 064371

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודת מחקר הבוחנת האם קיים קשר בין סגנון ניהול לשביעות רצונו של העובד.

9,710 מילים ,37 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בבנק X קיימת בעיה עיסקית. בסניפי הבנק קיימת נטישת לקוחות במגזרים שונים; נטישת הלקוחות פוגעת בהיקף העסקות של הסניפים ואי לכך בריווחיותם. כאמור לעיל, ישנה הנחה כי סגנון הניהול הוא הגורם לירידה בשביעות רצון ומכאן לאי עמידה ביעדים שנובעת מבריחת הלקוחות. החוקר מניח כי סיבה משמעותית לנטישת הלקוחות הינה רמת שירות שאינה מיטבית ייתכן כי שביעות הרצון של העובדים הנגרמת בין היתר מסגנון ניהול שאינו מותאם לדרישות המצב פוגעת באיכות השירות הניתנת על ידי העובדים.
סגנון ניהול הינו שלב חשוב בעבודתו של מנהל. כמו כן, שביעות רצון של העובד הינה קריטית לאפקטיביות עבודתו ולתפוקותיו בעבודה.
בספרות קיימים מגוון תיאוריות בסגנונות ניהול ומודלים רבים להנעת עובדים, כמו גם מחקרים העוסקים בשאלה מה מוביל לשביעות רצון והאם יש קשר לסגנון הניהול של המנהל. אי לכך נשאלת השאלה האם קיים קשר בין סגנון ניהול לשביעות רצונו של העובד, ואם כן מהו הסגנון המומלץ ביותר לייצור שביעות רצון שתוביל לתפוקה יותר טובה.
על מנת לבחון את השערת המחקר בכדי לבחון האם הבעיה העיסקית הנובעת מחוסר שביעות רצון קשורה לסגנון הניהול , נערך מחקר בין העובדים בבנק X. השאלון כלל שלושה חלקים: שביעות רצון, סגנונות ניהול ושאלות דמוגרפיות. המדגם היה אקראי.
התוצאות הראו כי:
- המנהלים אינם משתפים עובדים בהחלטות
- מנהלים מוטי משימה ולא מוטי אנשים (משימתים ולא חברתיים)
- התייחסות המנהלים לעובדים הינה באדנות
כך העובד חש פחות שביעות רצון. כלומר מנהל משימתי -עובדיו פחות שבעי רצון.

תוכן עניינים:
תקציר
פרק א'-תיאור האירגון
תאור הענף
הבעיה העיסקית
מטרת המחקר
פרק ב'-סקירת הספרות
שביעות רצון
סגנונות ניהול
הקשר בין שביעות רצון לסגנונות ניהול
רציונל המחקר
הגדרות משתני המחקר
השערות המחקר
פרק ג'-שיטת המחקר
מערך המחקר
אוכלוסיית המחקר
כלי המחקר
ההליך
מגבלות המחקר
שיטת הניתוח
פרק ד'-תוצאות מחקר
התפלגות המדגם
תוצאות המשתנים
בדיקת השערות המחקר
פרק ה'-דיון
פרק ו'-סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: שם הבנק אינו מוזכר בעבודה זו.

קטע מהעבודה:

איכות החיים בעבודה, על פי הגדרת האגודה הישראלית ליחסי עבודה היא לשפר את תפוקתו של העובד שכתוצאה מכך יחול שינוי בתפוקתו ובהרגשתו. מטרה זו תתבצע בשיתוף פעולה של כל הגופים והפרטים המרכיבים את הארגון, תוך שימת דגש על מעורבותם של העובדים במקום העבודה. האגודה הישראלית לחקר איכות חיי העבודה בישראל מציעה הצעות להגברת שביעות הרצון בקרב העובדים:
- הוגנות בשיטות השכר ובמדיניות ההכנסות.
- תנאי עבודה בטוחים.
- מתן הזדמנות לממש משאבים האנושיים ולפיתוח אישי בעבודה.
- מתן ההזדמנות לביטחון בעבודה.
- פיתוח המסגרת החברתית-אנושית כחלק מהעבודה.
- הבטחת זכויות הפרט
- איזון מתאים בין תחום העבודה ובין תחומים אחרים, כגון חיי המשפחה.
- הדגשת השילוב של הארגון בחיי הקהילה והחברה.

תגים:

ניהול בנק · ארגון עובדים · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד משפיע סגנון הניהול על העובדים בבנק", סמינריון אודות "כיצד משפיע סגנון הניהול על העובדים בבנק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.