היישום אינו מחובר לאינטרנט

הדרכים בהן ניתן להגביר את אטרקטיביות כרטיסי החיוג לחו"ל על פני הטלפונים הסלולריים

עבודה מס' 064369

מחיר: 249.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תמהיל שיווק ופירוט מספר שיטות להעברת מידע מהמפרסם לנמען.

5,716 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

שוק התקשורת הבינלאומי בישראל נמצא היום בתחרות גוברת מאז כניסתן של חברות תקשורת, לאחר זכיתן במכרז של משרד התקשורת על השיחות הבינלאומיות בישראל.חברת "קווי זהב", הזוכה הראשונה במכרז של משרד התקשורת במתן שירותים בינלאומיים, מציעה ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים מגוון של שירותים ומוצרים המאפשרים ללקוחות התקשרות לחו"ל ומחו"ל בדרך מהירה, זולה ויעילה.בהתקשרות מחו"ל, מציעה חברת "קווי זהב" את מוצר כרטיס החיוג באמצעותו הלקוח מחייג מכל מקום ולכל מקום בעולם ומחויב בתעריפים זולים במיוחד. במהלך שנות פעילותה של החברה, יצאו לשוק חברות תקשורת סלולרית שונות שמאפשרות ללקוחותיהם התקשרות לחו"ל ומחו"ל באמצעות מכשיר הסלולרי כשהתמקדותן היא על נוחות בהתקשרות ופחות על המחיר אותו הלקוח משלם עבור נוחות זו. לקוחות מצאו כי, עיקר הנוחות מתמקד על ההתקשרות מחו"ל באמצעות מכשיר הסלולרי ושינו את העדפתם בהתאם. השינוי הביא לירידה משמעותית ברווחיות החברה במכירת מוצר כרטיס החיוג והיום פחות ופחות לקוחות פונים למוקד שירות הלקוחות של החברה ומבקשים את המוצר לפני יציאתם לחו"ל. חשוב לציין כי, העבודה תתמקד על פילוח בקרב הלקוחות הפרטיים.

העבודה הנוכחית תציע מספר נקודות בהן יכול המפעיל להגביר את האטרקטיביות של המוצר אצל הנוסעים לחול, למרות יתרונות המכשירים הסלולריים.
ראשית יסקר מהו תמהיל השיווק ומספר שיטות להעברת מידע מהמפרסם לנמען ולאחר מכן מהמלצות לגבי פרסום ושיווק כרטיבי החיוג.

ראשי פרקים:
1.תאור מוצר
2.תמהיל שיווק - ארבעת ה- P
3.מיצוב מחדש
4.הקמת אתר אינטרנט לרכישת הכרטיסים ומידע עליהם
5.ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

פרופ' פיליפ קוטלר ופרופ' גארי אמסטרונג (1994) מגדירים, כי "תמהיל השיווק" הנו מערכת של משתני השיווק השונים הניתנים לשליטה על ידי הארגון, כדי להביא ליצירת תגובה רצונית של שוק המטרה. "תמהיל השיווק" הוא כל מה שהארגון מסוגל לעשות על מנת להשפיע על הביקוש למוצריו.
התמהיל מורכב מהדרך בה המרכיבים, הטכניקות והחלקים השונים של מאמץ השיווק משולבים ומגוונים כדי להשיג את יעדי השיווק.
חשיבותו של "תמהיל השיווק" היא יישום האסטרטגיות השיווקיות של הארגון באמצעות סקרים תקופתיים הבודקים את מרכיבי התמהיל כדי להתאימם לאור שינויים בסביבה השיווקית, פילוח שוק שונה, תוכנית ייעוד ומיצוב מוצרי הארגון בהתאם לזרמי השוק.

מקורות:

נווה א., (2002) אפקטיביות פרסומות בזמן משבר, רמת גן.
לבנון (1995), התנהגות צרכנים, תל-אביב.
Belk R.W Et All (1982), "Development Recognition Of Consumption Symbolism", Journal Of Consumer Research, 9, June Pp.4-12.
Christ, Rick, Put Your Direct Mail To The Test, New York, 1998, Pp.P20 24,26 May 1998.
Frank, Ronald E. And William F. Massy (2001), "Effects Of Short-Term Promotional Strategy On Selected Segments," In Promotional Decisions Using Mathematical Models, Patrick M. Robinson, Ed, Boston: Allyn And Bacon, 147-225.
Gary F. Mckinnon J.Patrick Kelly E. Doyle Robinson "Sales Effects Of Point-Of-Purchase In-Store Signing" Journal Of Retailing Volume 57 Number 2 Summer 1981
Goldberg J. Et All (1999), "Toward Identifying The Inventive Templates Of New Products: A Channeled Ideation Approach", Journal Of Marketing Research, May, Pp.200-210.
Indrajit Sinha Rajeev Batra (1999), "The Effect Of Consumer Price Connsciousness On Private Label Purchase International Journal Of Research In Marketing" 16(1999) Pp. 237 -251.
Kelly, J.(2000), " Sales Effects Of In-Store Signing : A Field Study" Unpublished Paper Presented At The Annual Convention Of The National Retail Merchants Association, New York.
Lee Barnes (1990) "Using Color Preferences In Magazine Advertising" Journal Of Advertising Research

תגים:

אסטרטגיה · עסקית · שיווק · סלולר · טלפון · נייד · צרכנים · פלאפונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכים בהן ניתן להגביר את אטרקטיביות כרטיסי החיוג לחו"ל על פני הטלפונים הסלולריים", סמינריון אודות "הדרכים בהן ניתן להגביר את אטרקטיביות כרטיסי החיוג לחו"ל על פני הטלפונים הסלולריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.