היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת השחיקה והתנגדות לשינוי על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו - הצעת מחקר

עבודה מס' 064292

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת עוצמת הקשר בין שחיקת העובדים, שביעות רצונם לבין כוונות העזיבה שלהם.

5,183 מילים ,35 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

חברת פרטנר שיפרה וייעלה את מערך השירות ללקוחות, כאשר כל נציג חייב לעמוד בדרישות עבודה קפדניות ביותר, וכל עובד מועבר כל חודשיים לתפקיד חדש. לאור זאת, עובדים רבים נשחקים עוזבים את החברה, והחברה נאלצת להכשיר עובדים חדשים, בעלות של 25,000 ש"ח לעובד. עלות ההכשרה כוללת חודשיים ניסיון וקורס מקיף.
הבעיה העסקית היא כיצד מקטינים את עזיבת העובדים. מסקר שנערך בינואר 2004 בין העובדים עולה כי העובדים שחוקים, והשינויים התכופים אינם מקובלים עליהם, ולכן חלקם עוזבים.
נקודות נוספות שנבדקו הם הפחד משינוי ארגוני והשפעת כל אלו על עזיבת עובדים.
כלי המידע שישמש את המחקר הספציפי הנו שאלון. המדגם יכלול 200 עובדים המהווים כמחצית מכלל העובדים. המדגם יכלול 200 עובדים המהווים כמחצית מכלל העובדים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת הספרות
2.1 שחיקה
2.2 התנגדות לשינוי
2.3 כוונות עזיבה
2.4 הקשר בין התנגדות לשינוי לכוונות עזיבה
2.5 הקשר בין התנגדות לשינוי לנטיות עזיבה
2.6 הקשר בין שחיקה לכוונות עזיבה
2.7 רציונל המחקר
2.8 משתני המחקר
2.9 השערות המחקר
2.10 מודל המחקר
3. שיטת המחקר
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חוקרים רבים ניסו להסביר את מניעי ההתנגדות לשינוי כעמדה הנפוצה ביותר- קיימת הסכמה בקרב חוקרים רבים על כך שהנטייה הראשונית של עובדים כלפי שינוי היא בהתנגדות (לוי, 2000).
ההתנגדות יכולה לקבל אופי אקטיבי המתבטא בשביתות, בהפגנות, בעיצומים או אופי פסיבי המתאפיין בחוסר רצון ללמוד את מרכיבי השינוי החדש, באי שביעות רצון בהכחשת הצורך בשינוי ובהתעלמות מסמכיו. ההתנגדות לשינוי כוללת שני מדדים: שביעות רצון משינוי ושיתוף בשינוי ((Sonueuberg and Goldberg 1992.

תגים:

שביעות רצון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השחיקה והתנגדות לשינוי על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו - הצעת מחקר", סמינריון אודות "השפעת השחיקה והתנגדות לשינוי על כוונת העובד לעזוב את מקום עבודתו - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.