היישום אינו מחובר לאינטרנט

הדרכים בהם ניתן להעלות את הרווחים בבית מלון מקסים בנתניה

עבודה מס' 064154

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הסיבות להכנסותיו הנמוכות של בית המלון תוך התייחסות לאסטרטגיה השיווקית ולפרסום.

8,942 מילים ,21 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

מחקר זה עסק בארגון אשר משתייך לענף המלונאות בישראל.
הארגון הינו בית מלון "מקסים" בנתניה. המלון הוקם בשנת 1974 והוא ממוקם בלב העיר נתניה לחוף שפת הים ברחוב דוד המלך.
מטרתו העיקרית של מחקר זה היתה לבחון את הדרכים שבהן ניתן יהיה להעלות את רמת ההכנסות של בית המלון "מקסים" היות והכנסות המלון אינן מהוות תשואה מספקת ובעליו מבקשים להעלות את רמת הכנסותיו.
לצורכי המחקר השתמשתי בכלי מחקר סקר-שאלון אשר התבצע בשדה המחקר, שהיה חדר האוכל של בית המלון "מקסים". השאלון הורכב משאלות סגורות, כאשר השאלון הסגור התחלק לשאלות דרוג (סולם רווחי למחצה) ושאלות תוכן (סולם שמי).
הדגימה התבצעה בשיטת פנים מול פנים.

תוכן עניינים
תקציר מנהלים
1.מבוא
2.סקירת ספרות
3.המחקר
4.ממצאי המחקר
5.דיון וניתוח
6.סיכום מסקנות והמלצות
7.נספח-שאלון

*הערת מערכת: עבודה זו אינה כוללת קובץ SPSS

קטע מהעבודה:

כדי להפוך אסטרטגיה שיווקית לתוכניות שיווק ממשיות, על הפירמה לקבל החלטות בסיסיות בקשר להוצאות השיווק, לתמהיל השיווק ולהקצאת השיווק. ראשית על הפירמה להחליט מהי רמת ההוצאות לשיווק הנחוצה לה כדי להשיג את מטרותיה השיווקיות. חברות קודמות, בדרך כלל, את תקציב השיווק שלהן כשיעור מימד המכירות. חברה מסוימת עשויה להוציא יותר מן השיעור המקובל בתקווה להשיג נתח שוק גדול יותר. שנית החברה צריכה גם להחליט כיצד לחלק את תקציב השיווק הכולל בין הכלים השונים שבתמהיל השיווק. (פורטר 2000).

מקורות:

4
5
15. אבטחה
1
2
3
4
5
16. ניקיון
1
2
3
4
5
17. פעילויות לילדים
1
2
3
4
5
18. פעילויות למבוגרים
1
2
3
4
5
19. רמת המחירים
20. מהו הסיכוי שהבילוי הבא בבית מלון יתפוס מקום בבית מלון "מקסים" או שלחילופין תמליץ לחבריך על מלון זה?
נמוך ביותר
גבוה ביותר
1
2
3
4
5
לסיום מספר נתונים דמוגרפיים למטרות סטטיסטיות בלבד:
21. מצב משפחתי
רווק/אלמן/גרוש
נשוי עם ילדים, גיל הילדים הקטן 5 - 0 שנים.
נשוי עם ילדים, גיל הילדים הקטן 12 - 6 שנים.
נשוי עם ילדים, גיל הילדים הקטן 18 - 13 שנים.
נשוי ללא ילדים או ילדים בגיל 18 ומעלה.
22. רמת הכנסה נטו לבית אב?
עד 3000 ? נטו.
5000 - 3001 ? נטו
7000 - 5001 ? נטו
7001 ? נטו ומעלה
23. גיל?
29 - 18
39 - 30
49 - 40
50 ומעלה.
24. מין?
זכר
נקבה
25. יישוב מגורים
מבחנים סטטיסטיים
1. ממוצעים
שאלות 20 - 2
שכיחויות
25 - 21, 1
מבחן T תלוי
מציאת הבדל בין שתי מדידות על אותם נדגמים, כאשר משתנה תלוי בסולם רווחי.
שאלות 17 - 8, 16 - 7, 15 - 6, 14 - 5, 13 - 4, 12 - 3, 11 - 2, 19 - 10,
18 - 9.
מבחן רגרסיה
באיזה מידה משפיעים משתנה אחד או יותר על משתנה אחר.
כל המשתנים בסולם רווחי למחצה.
משתנה תלוי - שאלה 20, משתנים בלתי תלויים - שאלות 19 - 11.
5. מבחן t בלתי תלוי.
מציאת הבדל בין ממוצעי 2 מדגמים.
משתנה תלוי בסולם רווחי ובלתי תלוי בסולם שמי.
משתנה תלוי - שאלות 19 - 11, בלתי תלוי -ש אלה 24.
מבחן ANOVA
האם קיים הבדל מובהק בין ממוצעי 3 קבוצות או יותר משתנה תלוי בסולם רווחי ובלתי תלוי בסולם שמי/סודר.
משתנים בלתי תלויים - 25, 23, 21, 1.
משתנים תלויים - שאלות 19 - 11
1
Keep up the
good work
Over kill
5
4
1
2
2
1
3
4
5
Work harder
רמת חשיבות
Work harder
Work harder
רמת חשיבות
Work harder
5
4
3
1
-
2-
2
1
4-
5-
Over kill
Keep up the
good work
נקיון
רמת השרות של צוות העובדים
מגוון רחב של שירותי מזון ומשקאות
רמת מחירים
רגשות
מחשבות
מעורבות גבוהה
מעורבות נמוכה
1. מעבד מידע
יישומים אפשריים:
מכונית, בית, רהיטים
דגם: למד-הרגש-עשה
מבחן: הזכרות, ניתוח
מדיה: מעוררת מחשבה
יצירתיות: מידע ספציפי
הדגמות
2. רגשי
ישומים אפשריים
תכשיטים-קוסמטיקה-אופנה
דגם: הרגש-למד-עשה
שינוי בעמדה: עוררות רגשית
מבחן: שטח רחב: מעוררים תדמית
מדיה: דגש על הצד הביצועי
יצירתיות: מעורר רגשות
3. התנהגות הרגלית
יישומים אפשריים:
מזון-אבקות כביסה
דגם: עשה-למד-הרגש
מבחן: הזכרות, ניתוח
מדיה: שטח פרסום קטן
תזכורת של 10 שניות ברדיו ובטלוויזיה
יצירתיות: תזכורת
4. שביעות רצון עצמית (תגובה)
יישומים אפשריים:
סיגריות-ממתקים-משקאות חריפים
דגם: עשה-הרגש-למד
מבחן: מכירות
מדיה: פרסום חוצות, עיתונים פרסום בנקודת מכירה
יצירתיות: מעורר תשומת לב
יצירתיות: תזכורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכים בהם ניתן להעלות את הרווחים בבית מלון מקסים בנתניה", סמינריון אודות "הדרכים בהם ניתן להעלות את הרווחים בבית מלון מקסים בנתניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.