היישום אינו מחובר לאינטרנט

זרימת מידע בארגון - ספרייה אוניברסיטאית

עבודה מס' 064108

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם ארגון שתהליכי זרימת המידע בו הם היררכיים מסורתיים יכול לעבור שינוי לתהליכי זרימת מידע המותאמים לתרבות הדיגיטלית.

5,036 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הארגון הנבדק הוא ספריית אוניברסיטה (לא צויין בעבודה שם האוניברסיטה). בוצעו ראיונות בע"פ עם 16 עובדי הספריה על סמך שאלון (נספח) ובו סדרה של שאלות. בשאלון התבקשו העובדים להתייחס לאירועי אמת מתחום עבודת הספרייה בהתאמה לתחומים שנשאלו. לאחר מכן, בוצע ניתוח של התשובות לכדי ממצאים.
בארגון הנבדק קיימים תהליכי זרימת מידע היררכיים אולם קיימים מספר פרמטרים המצביעים על סיכוי לשינוי לכיוון התהליכים הבלתי פורמליים: ההכרה בעובדת קיומם של מוקדי ידע בארגון ההופכים גם למוקדי כח - שאינם מרושתים דווקא עפ"י המבנה ההיררכי. השינויים הטכנולוגיים המאפשרים תהליכי זרימה רב כיווניים ולא רק מלמעלה למטה. הקמתם של קבוצות/פרומים לנושאים ספציפיים ואשר משתפים יותר אנשים בתחומים שונים ומאפשרים להם להשפיע.

תוכן העניינים :
תקציר מנהלים.
מבוא.
אופן ביצוע העבודה ושאלת המחקר.
ממצאים.
סיכום.
נספח - דוגמא של שאלון.

קטע מהעבודה:

המידע הוא בעל חשיבות עצומה בתהליכים כלכליים, פוליטיים ותרבותיים, ולו חיוניות מרובה לקיומו ותפקודו של כל ארגון באשר הוא. ידע הוא משאב יקר מאד בארגון , ולכן חשוב מאד לשמר אותו מחד ומאידך לעשות בו שימוש בצורה מושכלת. מידע משמש בסיס לעוצמה בארגון, והוא זורם בתוכו ממקום למקום במגוון של אמצעים: שיחות פנים אל פנים, אמצעים כתובים ואמצעים אלקטרוניים, כאשר לכל אחד מאמצעים אלו מגבלות משלו.

תגים:

תרבות · דיגיטלית · זרימת · מידע · שיתוף · בידע · שיתוף · בקבלת · החלטות · ספריות · ספריה · מידענות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זרימת מידע בארגון - ספרייה אוניברסיטאית", סמינריון אודות "זרימת מידע בארגון - ספרייה אוניברסיטאית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.