היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההבדלים בין תפישת תדמית רשת יטבתה בעיר בקרב לקוחות יטבתה בעיר

עבודה מס' 064100

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינתם של מיצוב ותדמית של החברה במטרה להעלות שוב את מספר הלקוחות.

8,982 מילים ,31 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

רשת "יטבתה בעיר", הנה רשת הסעדה המאגדת בתוכה אולמות אירועים ומסעדות, הרשת החלה את דרכה בשנת 1987 ומונה כיום 6 סניפים הנמצאים בערים מרכזיות בארץ. ברשת קיימת מחלקת הדרכה אשר מתפקידה להכשיר את עובדי הרשת בהתאם לתפקידם וכן לערוך ימי עיון והשתלמויות שונות לבעלי התפקידים השונים.
הקו המנחה את הנהלת הרשת הוא שימוש בציוד ובטכנולוגיה המתקדמים ביותר. ענף המזון הינו ענף תחרותי ביותר, מה שמחייב את הרשת לספק שרות ברמה ובאיכויות גבוהות. בשל כך, מאפייני העבודה הם תובעניים ביותר וגורמים לשחיקה מואצת של העובדים ובעקבות זאת תחלופה גבוהה של עובדים. עדות לתחרותיות זו, הנה העובדה כי מסעדות רבות נפתחות ונסגרות חדשות לבקרים.
מטרתו האקדמית של המחקר היא בחינתם של מיצוב ותדמית של חברה העוסקת במתן שירותי מזון ללקוח. מחקר זה, עשוי לתרום לשיפור תהליכים ארגוניים המתבצעים בארגונים נותני שירות תוך מתן דגש על ערך השירות ללקוח.
מטרתו היישומית של המחקר הינה איתור קשרים אפשריים בין מיצוב ותדמית של חברת "יטבתה בעיר" אשר משפיעים באופן ברור על כמות הלקוחות אשר פוקדים את הרשת, תוך הסתמכות על מדגם מייצג של לקוחות הרשת ובאמצעות מחקר שיתבצע בחברה הנדונה.

תוכן העניינים
פרק 1 מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 מטרה אקדמית
1.4 מטרה יישומית
פרק 2 - סקירת ספרות
2.1  מודל איכות השרות Service quality - servqual
2.1.1 מודל חמשת הפערים - (A. Parasurman & Berry, 1985 servqual
2.1.2 איכות השירות
2.1.3 מהי תרבות של שירות?
2.1.4 ארגוני שירות - מאפיינים
2.1.5 מיצוב תדמית השירות
2.1.6 השרות כערך מוסף ללקוח
2.1.7 השרות בשרשרת הערך
2.1.8 הערכת מפגשים
2.1.9 מודל הערכת מפגש שרות
2.2 רציונאל המחקר
פרק 3 מתודולוגיה
שיטות המחקר - מבט השוואתי-מבוא
משתני המחקר - הגדרות ובנייתם
המדגם
כלים
פרק 4 ממצאים
תיאור אוכלוסיית המחקר
מודעות למוצרי הרשת
תפישת הרשת בעייני הלקוחות: יתרונותיה וחסרונותיה
רמת שירות, איכות המזון והיכרות הלקוחות עם הרשת
מספר לקוחות הפוקדים את הרשת
קשר בין המשתנים ובדיקת השערות המחקר
פרק 5 דיון וניתוח
פרק 6 סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הבעיה העסקית: בשנה האחרונה, מסתמנת ירידה במספר הסועדים הפוקדים את הרשת, באופן יחסי לשנים קודמות, עובדה המשפיעה על היקף הפעולות והרווחיות. למרות העובדה, כי הנהלת הרשת מקדישה משאבים רבים בפיתוח הרשת והקמת סניפים נוספים תוך השקעת מחשבה רבה בשיפור רמת השרות בתחומים השונים.
ניתן היה להניח כי כמות הסועדים תיגדל באופן משמעותי. בדיקה במערכת המידע ומנתונים שוטפים ועדכניים עולה כי לא רק שלא עלה מספר הסועדים באופן יחסי לשנים הקודמות אלא מסתמנת ירידה.

מקורות:

Oliver.H, "Differences in Attribute Importance for Different Industrial Products," Journal of Marketing, April, 1993, pp. 36-42.
Pansman.A Berry.G, "I Think you Have a great Product, But It's Not My Decision," American Salesman, April, 1995, pp. 11-13.
Rojers, l. "Quality: How to Make it pay", Business Week, August 8, 1996, pp. 54-59.
Schneider.E, "The New Golden Rule of Business," Fortune, February, 21, 1995, pp. 60-64
Schneider.K Bowen, "Persuation in Family Decision Making," Journal of Consumer Research, March 1995, pp. 393-402.
Walley, S. "Are You Being Served?" International Business, March 1996, pp. 38-40.

תגים:

תדמית · מיצוב · רשת · מסעדות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההבדלים בין תפישת תדמית רשת יטבתה בעיר בקרב לקוחות יטבתה בעיר ", סמינריון אודות "ההבדלים בין תפישת תדמית רשת יטבתה בעיר בקרב לקוחות יטבתה בעיר " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.