עבודה מס' 063935
מחיר: 191.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: פתרונות לכשלים בחברה תוך סקירת ספרות ומודלים רלוונטיים.
1,619 מילים ,10 מקורות ,1999
BMIDAS.com הוקמה באפריל 1999, ע"י קבוצה בראשות: זיו טור - בעל ניסיון של חמש שנים בפיתוח מערכות פיננסיות בצה"ל, פרופסור בן ציון זילברפרב - לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, ראובן לשם - בעל נסיון של שלוש עשרה שנים בניהול ושיווק במגזר העסקי, וצבי בן דוד - בעל נסיון בניהול מערכות כלכליות בחברת אמדוקס.
בעבודה זו אתייחס לחמישה כשלים שירותיים מובהקים בחברת BMIDAS.com.
תוכן עניינים
1. מבוא
2. תרשים המבנה הארגוני
3. פתרונות לכשלים בחברה תוך סקירת ספרות ומודלים רלוונטיים
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה
Morris B. Holbrook (1999) Consumer Value, Routledge, London and New York
הרי מקבוויתי, (1998) למכור את הבלתי נראה, לשכת המסחר.
פיטרס טום (1995), הסמינר של טום פיטרס, מטר.
שניידר ב., בואן ד. (1996), שירות מנצח בשוק תחרותי, מטר.
ג'ואן פאג'ונאן, סוזאן אודל (1999), הלקוח כפרפר, פקר הוצאה לאור.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פתרונות לכשלים בחברת BMIDAS.COM", סמינריון אודות "פתרונות לכשלים בחברת BMIDAS.COM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.