היישום אינו מחובר לאינטרנט

פתרונות לכשלים בחברת BMIDAS.COM

עבודה מס' 063935

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פתרונות לכשלים בחברה תוך סקירת ספרות ומודלים רלוונטיים.

1,619 מילים ,10 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

BMIDAS.com הוקמה באפריל 1999, ע"י קבוצה בראשות: זיו טור - בעל ניסיון של חמש שנים בפיתוח מערכות פיננסיות בצה"ל, פרופסור בן ציון זילברפרב - לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, ראובן לשם - בעל נסיון של שלוש עשרה שנים בניהול ושיווק במגזר העסקי, וצבי בן דוד - בעל נסיון בניהול מערכות כלכליות בחברת אמדוקס.

בעבודה זו אתייחס לחמישה כשלים שירותיים מובהקים בחברת BMIDAS.com.

תוכן עניינים
1. מבוא
2. תרשים המבנה הארגוני
3. פתרונות לכשלים בחברה תוך סקירת ספרות ומודלים רלוונטיים
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בנושא התפעול:
היות והממשקים לספקי המידע הפיננסי (בשלב זה בנק לאומי ובנק הפועלים בלבד) אינם מושלמים, אנשי תפעול המערכת מתקשים להעלות לאתר בזמן את העדכונים והשינויים במערכת. לכן יש פרקי זמן מסוימים בהם המערכת אינה "מורידה" את המידע הרלוונטי ואינה מתעדכנת במהירות מספקת. כמו כן יש עדיין ברשות חלק מהלקוחות מחשבים מיושנים אשר אינם מסוגלים לעבוד במהירות הרצויה למערכת.

מקורות:

Morris B. Holbrook (1999) Consumer Value, Routledge, London and New York
הרי מקבוויתי, (1998) למכור את הבלתי נראה, לשכת המסחר.
פיטרס טום (1995), הסמינר של טום פיטרס, מטר.
שניידר ב., בואן ד. (1996), שירות מנצח בשוק תחרותי, מטר.
ג'ואן פאג'ונאן, סוזאן אודל (1999), הלקוח כפרפר, פקר הוצאה לאור.

תגים:

מתן · ערך · ללקוח · עצם · הדג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פתרונות לכשלים בחברת BMIDAS.COM", סמינריון אודות "פתרונות לכשלים בחברת BMIDAS.COM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.