היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת המזון המהיר בורגראנץ

עבודה מס' 063351

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי.

6,241 מילים ,13 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

רשת מסעדות המזון המהיר "בורגר ראנץ" הינה מותג וותיק בשוק בישראל.

בעבודה זו נבצע מחקר משני על רשת מסעדות המזון המהיר "בורגר ראנץ" שינתח את סביבת המיקרו והמאקרו של הרשת בהיבט השיווקי.
ניתוח רשת "בורגר ראנץ" יבוא לידי ביטוי ע"י שימוש במודלים כגון:
PEST .1 שמנתח את הרשת בהיבט השפעת המאקרו אליה.
2. מודל SWOT שמתחלק להשפעות חיצוניות ופנימיות על הרשת.
3. מודל PORTER שיציג את כלל הכוחות הפועלים על הרשת והשפעתם.

כמו כן ביצענו מחקר וניתוח כיצד רשת מסעדות המזון המהיר "בורגר ראנץ" שומרת על אינטרסים פנימיים ומיצוב השירות תוך כדי פילוח שוק מטרה לאורך שנים (מ1972- ועד היום).

בעבודה זו נודע לנו שרשת "בורגר ראנץ" הוותיקה מבצעת מהלכים שיווקיים נכונים בשמירת תדמיתה הנתפסת בעייני האוכלוסייה.
ע"י שינויי תפיסה קטנים כגון התקדמות ממסעדה אחת קטנה ב-1972 לאחת מרשת המסעדות המזון המהיר, החזק ביותר בישראל. שילוב טכנולוגיות בעסק ושמירה על אסטרטגיה שיווקית מוכוונת לקוחות, רשת מסעדות המזון המהיר "בורגר ראנץ" שומרת על מעמדה בשוק זה.

כמו כן ראינו שאחת הדרכים לשמור על מעמד הרשת היא התרחבות, והרחבת קהל היעד. כמו-כן חידושים יציאה במנות חדשות מציאת קהל יעד חדש.
המלצתנו העיקרית לרשת "בורגר ראנץ" היא להשקיע במנות הבריאות שלה ובכך להיכנס לקהל יעד נוסף וחדש, הקהל הצמחוני. זאת במטרה להגדלת קהל היעד וחיזוקה של הרשת הזאת כרשת ישראלית חזקה מאוד שאין לה מתחרים בארץ ואיומים מרשתות מתחרות זרות.
כמו כן יש לבצע מהלך פרסומי רחב בכל סוגי המדיה האפשריות לצורך הרחבת מעגלי הלקוחות והכרה מחודשת ונרחבת יותר של המותג הוותיק "בורגר ראנץ".

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מאפייני שוק המזון המהיר
3. ניתוח הסביבה על-פי מודל PEST
4. ניתוח על-פי מודל PORTER
5. ניתוח על-פי מודל SWOT
6. פילוח שוק מטרה
7. מיצוב רשת "בורגר ראנץ"
8. בידול רשת "בורגר ראנץ"
9. תמהיל השיווק ברשת בורגראנץ
10. האסטרטגיה השיווקית רשת בורגראנץ
11. סיכום
12. ביבליוגרפיה
13. נספחים

מקורות:

קוטלר פ. (2000), קוטלר על שיווק, תל-אביב, הוצאת מטר.
קוטלר פ.,הורניק י. (2000), ניהול השיווק, תל-אביב, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר פ., ארמסטרונג ג. (1991), עקרונות השיווק, תל-אביב המרכז לניהול עסקי שיווקי.
פרי מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, הוצאת מיצוב בע"מ.
Dibb, Simkin, Pride, Ferrel (2001), MARKETING, Boston, Houghton Mifflin publishing.

תגים:

מזון · מהיר · המבורגר · מקדונלדס · tsep · retrop · tows · הסביבה · השיווקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת המזון המהיר בורגראנץ", סמינריון אודות "חברת המזון המהיר בורגראנץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.