היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית בישראל.

עבודה מס' 063183

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,636 מילים ,7 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

עבודה זו סוקרת את פעילותן השיווקית של 4 חברות הסלולאר הפועלות כיום בישראל: פלאפון, סלקום, פרטנר ומירס. ההיבטים שנבחנו בעבודה זו לגבי כל אחת מהחברות הפועלות בענף הסלולאר הם: אסטרטגיית פרסום ושיווק, אסטרטגיית תמחור, אסטרטגיית מיתוג, התחרות השוררת בענף הסלולאר, מדיניות פנייה לקהלי יעד, השקת מותגים ועוד.

תוכן עניינים:
מבוא
אסטרטגיית פרסום ושיווק
אסטרטגיית מיתוג
עוצמת התחרות בענף
אסטרטגיית מחיר
פנייה לקהלי יעד
מדיניות השקת מותגים
רשימת מקורות

מקורות:

Tishler A..,(1998) "Cellular telephones in the Israeli market : the demand, the choice of provider potential revenues", working paper NO 08371, December 1998
תקשורת סלולרית : סקירה ענפית, ספטמבר 2003 / בי.די.אי. (ביזנס דאטה ישראל)
כהן מירב., (2001) התחרות בשוק התקשורת הסלולרית בישראל : פרוייקט גמר שיווק, המסלול האקדמי של המכללה למנהל. ?
לוי אלון., (1997) החדרת מוצר חדשי לשוק תחרותי "סלקום" : פרוייקט גמר בשיווק, המסלול האקדמי של המכללה למנהל. ?

תגים:

אסטרטגיה · הסלולארית · התקשורת · סלולאר · סלולארית · ענף · פלאפונים · שיווקית · תקשורת

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית בישראל.", סמינריון אודות "ניתוח האסטרטגיה השיווקית של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית בישראל." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.