היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח ענפי (תרגיל)

עבודה מס' 063159

מחיר: 219.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ענף מפעילי בתי הקולנוע בישראל.

1,733 מילים ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו יבוצע ניתוח של ענף מפעילי בתי הקולנוע בישראל: נתאר את השחקנים המרכזיים שפועלים בענף וכן התייחסויות לסוגיות של ניתוח ענפי לרבות: תחרותיות השוררת בענף, חסמי כניסה ויציאה, אפליית מחירים, התייחסות לסוגיות מתחום ההגבלים העסקיים, אינטגרציה אנכית, דיוורסיפיקציה, בידול, וכן התייחסות לסוגיות נוספות.
ענף מפעילי בתי הקולנוע בישראל הינו ענף אוליגפולי: הוא כולל מספר רשתות ארציות שאחראיות למרבית הפעילות וכן בתי קולנוע פרטיים שאינם חלק מרשת.
ממצאנו מראים כי ענף מפעילי בתי הקולנוע התאפיין עד לאחרונה בשווי משקל מעין קרטליסטי. אולם לאחרונה מתערער איזון זה ומתקיימים שינויים בענף הנובעים מהתנהגות השחקנים ללא כל טריגר חיצוני מרכזי (מלבד המיתון שהשפיע ברמה נמוכה על הביקוש). כפי שנראה היום עודף ההיצע ימשיך להשפיע בשני כיוונים מנוגדים: הורדת מחיר ובידול. המטרה של השחקנים היא הגדלת הביקוש הכולל בענף וכן הגדלת חלקם על חשבון המתחרים.

תוכן עניינים:
תיאור השחקנים המרכזיים הפועלים בענף מפעילי בתי הקולנוע
אינטגרציה אנכית
דיוורסיפיקציה
בידול ענפי
אוליגופולים- קביעת המחירים בענף הקולנוע
אפליית מחירים
חדשנות טכנולוגית
חסמי כניסה בענף

תגים:

אוליגופול · ניתוח ענפי · קולנוע · בתי קולנוע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ענפי (תרגיל)", סמינריון אודות "ניתוח ענפי (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.