היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת גורמים המשפיעים על רגישות למחיר

עבודה מס' 063102

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת 2 מודעות פרסומת.

1,454 מילים ,2004

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה לבחון את השפעת הגורמים המשפיעים על הרגישות למחיר (PriceSensitivity) ע"י השוואתן וניתוחן של 2 מודעות דפוס שונות, אחת המקדמת מוצר בעל רגישות גבוהה למחיר (פרסומת לקידום טיסות לופטהנזה לניו יורק) והשנייה המקדמת מוצר בעל רגישות נמוכה למחיר (פרסומת לקרם פנים של לנקום). אלמנטי הרגישות למחיר על פיהם נדבקו המודעות הינם:
1. אפקט ייחודיות ערך המוצר Unique Value Effect -
2. אפקט מודעות לתחליפים Substitute Awareness Effect -
3. אפקט יכולת השוואה Difficult Comparison Effect -
4. אפקט רמת הוצאה כוללת Total Expenditure Effect -
5. אפקט תועלת סופית End Benefit Effect -
6. אפקט השתתפות בעלויות Shared Cost Effect -
7. אפקט עלות החלפה Switching Cost Effect -
8. אפקט יחס מחיר איכות Price Quality Effect -
9. אפקט אפשרות צבירת מלאי Inventory Effect -
10. אפקט הוגנות רמת המחירFairness Effect -

תגים:

המחרה · למחיר · מחירים · פרסום · רגישות · תמחור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת גורמים המשפיעים על רגישות למחיר", סמינריון אודות "בחינת גורמים המשפיעים על רגישות למחיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.