היישום אינו מחובר לאינטרנט

היבטים נוירולוגים של סכיזופרניה

עבודה מס' 063011

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תיאוריות המנסות לתת מענה לגורמים למחלת הסכיזופרניה ולתסמיניה.

1,766 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

מחקרים רבים ניסו לזהות את הגורם או את הגורמים הביולוגים הייחודיים לסכיזופרניה, שיש בהם כדי להסביר את התפתחות הסכיזופרניה מבחינה סיבתית ופתוגנית.
הגילוי של חומרים רעליים שונים, המחקים את התמונה הקלינית של סכיזופרניה, כמו חומרים פסיכוטומימטיים, עוררו את התקווה, שאמנם ימצאו גורמים חדשים שעשויים לשפוך אור על מהות המחלה ואף למציאת טיפול אפקטיבי יותר לתסמינייה.
בעבודה זו תינתן במה למספר תיאוריות המנסות לתת מענה לגורמים למחלת הסכיזופרניה לתסמינייה.

תוכן העניינים:
מבוא
מחלת הסכיזופרניה (שסעת)
תיאורית הדופאמין
תיאוריית הגלוטומט
הקשר האימונולוגי לסכיזופרניה
סיכום
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה זו לא נכתבו מראי מקום.

מקורות:

ס, בן עמי. (2002) התבוננות חדשה אל תוך נבכי מחלה מסובכת : שסעת (סכיזופרניה). בתוך: טבע לייף- מגזין לרפואה אינטגרטיבית, ע"מ 30-26 .
האבחון והסיווג הפסיכיאטרי לפי ארגון הבריאות העולמי, (1996). בעריכת: איגוד הפסיכיאטריה בישראל ומשרד הבריאות, עמ' 193-190, הוצאת דיונון, אוניברסיטת תל אביב, תל אביב.
Rapapaport,M .Delrahim,K An Abbreviated Review of Immune Abnormalities in Schizophrenia. CNS spectrums 2001;6(5); 392-397.
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, (1996), pp 121-129, Published by The American Psychiatric Association, Washington, DC.

תגים:

מחלות · נפש · פיצול · אישיות · שסעת · ביולוגיה · נוירולוגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היבטים נוירולוגים של סכיזופרניה", סמינריון אודות "היבטים נוירולוגים של סכיזופרניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.