היישום אינו מחובר לאינטרנט

ענף הגילוח היבש בישראל

עבודה מס' 062508

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף והתמקדות במותג בראון המשווק ע"י חברת ש. שסטוביץ.

13,950 מילים ,12 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן עניינים
מנהלים
רקע
ניתוח חיצוני
מגמות ותנודות בסביבה השיווקית
אפיון הסביבות השונות
Key Success Factor
מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
ניתוח פנימי
מהות, מטרות ויעדי הפירמה
אסטרטגית הפירמה
יתרון תחרותי של הפירמה
אפיון קו המוצרים\שירותים של הפירמה
אפיון מרכיבי תמהיל השיווק
הבעיה המרכזית
הגדרת ואפיון הבעיה המרכזית ובעיות המשנה
הגדרת החלופות ניתוחן והערכתן
המלצות
ביבליוגרפיה

מנהלים
הגבר הממוצע מבלה כ3350 - שעות שהן למעשה 139 ימים בגילוח מול המראה. לגבר ממוצע יש 310
סמ"ר של אזורים לגילוח על גופו. מכונות הגילוח היבש באות לתת מענה לבעיית החיתוך בגילוח.
לנשים יש כ2700 - סמ"ר של אזורים אפשריים להסרת שיער. שיטת האפילציה מתבססת על
העיקרון לפיו נמשכת השערה ונתלשת מתחת לעור, מהשורש. מכשיר האפילציה הראשון הוחדר
בשנת .1988
בשוק הגילוח היבש, מתחרות 2 שחקניות עיקריות, פיליפס ובראון. השוק מחולק לשתי קטגוריות:
האחת, מכשירי הגילוח היבש לגברים כשפיליפס תופסת %90 מנתח השוק, ובראון כ;10% -
השניה, מכשירי האפילציה לנשים, שבהם 4 שחקניות עיקריות: בראון היא המובילה בשוק עם נתח
שוק של %50 ומתחרות נוספות כדוגמת פיליפס, קנווד ובייבי ליס המתחלקות ביניהן בנתח השוק
הנוסף.

העבודה מתמקדת במותג בראון המשווק ומופץ ע"י חברת ש. שסטוביץ בע"מ ומתייחסת הן
למכשירי הגילוח היבש לגברים והן למכשירי האפילציה של החברה לנשים.
ש. שסטוביץ הינה חברת היבוא והשיווק הגדולה ביותר בישראל של מוצרי צריכה ממותגים ומוצרי
קוסמטיקה ובישום יוקרתיים. בתחום הגילוח היבש לחברה מגוון מוצרים בשתי הקטגוריות נשים
וגברים.

הבעיה המרכזית של החברה עם המותג בראון היא שתדמית המותג אינה תואמת את התנודות
בסביבה העסקית ואת מאפייני הפלח העיקרי עליו יש להתבסס עליו. בגלל מיצוב המותג כמבוגר
וקשוח, הוא פונה לפלח המבוגרים שבו הסבירות כי פיתחו כבר נאמנות למותג כלשהו היא יותר
גבוהה ולכן לא ניכרת צמיחה בפלח השוק.

אנו מציעים שתי חלופות לפתרון הבעיה: האחת, נקיטת אסטרטגיית בידול בשיווק מוצרי החברה.
השניה, נקיטת אסטרטגית צמיחה של פיתוח שוק.
מבין שתי החלופות הנ"ל ולאחר ניתוח איכותי וכמותי שלהן, החלופה המועדפת היא חלופה מספר
2. כלומר, אנו ממליצים על אסטרטגיה של פיתוח שוק. האסטרטגיה הנ"ל משלבת אלמנטים של
מיצוב מחדש שיוביל לבידול עם חוזקות קיימות בפירמה ומעודדים אותה להסתמך על כוחה
הפנימי.
הקו המנחה באסטרטגיה זו הוא ניצול מקסימלי של המשאבים הקיימים.

מקורות:

קוטלר פיליפ, הורניק יעקב. ניהול השיווק 2000, הוצאת האוניברסיטה הפתוחה.

תגים:

מתחרים · מתחרות · ניתוח · חיצוני · פנימי · שסטוביץ · טיפוח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ענף הגילוח היבש בישראל", סמינריון אודות "ענף הגילוח היבש בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.