היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח והערכת שווי - חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ.

עבודה מס' 061848

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

3,113 מילים ,13 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנו סוקרים את שוק תעשיות הפרמצבטיות, ואת חברת טבע הפועלת בשוק זה. ניתוח החברה יבוסס על המאפיינים הבאים כגון - מיקומה בשוק והסיכונים העסקיים להם החברה חשופה תוך השוואה למתחרות הפועלות בענף, כמו אגיס.
ניתוח החברה והענף התבסס על דוחות כספיים של החברות טבע ואגיס, מאמרי עיתונות ואתרי אינטרנט שונים העוקבים אחר השינויים בענף ובחברה (ראה ביבליוגרפיה ונספחים).
ניתוח העבודה בוצע על-יד שימוש בכלים חשבונאים כגון יחסים פיננסים, ניתוח מאזן, דוחות רווח והפסד ותזרימי המזומנים, כמו כן נעשתה השוואה לאגיס.
בעזרת הניתוחים הללו הערכנו את מצבה העסקי והפיננסי של החברה כיום ואת המגמות והשינויים אשר עוברים על החברה והענף, באמצעות אלמנטים אלה ניסינו להעריך את עתידה העסקי של החברה ויכולתה להפיק מזומנים בעתיד.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף הפרמצבטיקה
3. סקירת חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ
4. ניתוח S.W.O.T
5. ניתוח מגמות של הדוחות הכספיים
ניתוח המאזנים
ניתוח דוחות רוו"ה
6. ניתוח הדוח על תזרים מזומנים
7. ניתוח יחסים פיננסים
8. הערכת שווי החברה
9. סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

תגים:

תרופות · דוחות · הערכת · חברה · פיננסים · שווי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח והערכת שווי - חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ.", סמינריון אודות "ניתוח והערכת שווי - חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.