היישום אינו מחובר לאינטרנט

סדרת היינות Privat Collection של חברת כרמל מזרחי

עבודה מס' 061816

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שוק היין ומחקר שוק.

6,971 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

המטרות שהצבנו לפנינו:
* לימוד על צריכת יין בישראל.
* השיקולים בבחירת היין.
* לימוד על מאפייני סידרת "Private Collection" בעיני הקהל.
* בדיקת אופן השיווק, של החברה והסדרה בפרט.

הסביבה השיווקית:
בפרק זה נבדוק את הסביבה השיווקית של "כרמל מזרחי", את הסביבה הכלכלית, הסביבה החברתית, הסביבה הטכנולוגית, הסביבה הפוליטית וסביבת המתחרים.
SWOT
בפרק ה נבדוק את:
* נקודות החוזק של הפירמה.
* נקודות החולשה של הפירמה.
* הזדמנויות שיווקיות של הפירמה.
* איומים.
כל חברה עומדים לפניה התחומים הנ"ל וכל תחום משפיע בצורה אחרת על החברה, נבדוק את התחומים הנ"ל לגבי "כרמל מזרחי" ואים הם משפיעים עליהם.
תמהיל השיווק:
בפרק זה התייחסנו ל-4 המדדים שעל הפירמה לבחון כדי להשפיע על הביקוש למוצריה, ארבע המדדים ידועים בשם 4 P והם:
מוצר PRODUCT
מחיר PRICE
מקום PLACE
קידום PROMOTION
חקר שוק :
המסקנות העיקריות שקיבלנו מחקר שוק הם:
* רוב הצרכנים שותים יין יותר מפעם אחת בחודש (לכל סוגיו).
* רוב הצרכנים שותים יין מסדרת "Private Collection" אחת ל3- חודשים.
* רוב הלקוחות צורכים את סדרת"Private Collection " בגלל איכותה.
* רוב הצרכנים מודעים לסדרת "Private Collection" מהסיבה שהוא מוצר מבית "כרמל מזרחי".
השערות המחקר:
על פי בחינת הנושא ועל פי הערכות של גורמים באגף השיווק של חברת "כרמל מזרחי" אנו מעריכים כי יש מקום לבדוק את תדירות צריכת יינות מתוצרת חברתנו, כמו כן לבדוק האם יינות מסדרת רוטשילד נחשבים ליינות באיכות גבוהה, ובמחיר סביר.
אנו משערים כי פלחי השוק הפוטנציאלים לצריכת יינות הם:
* לקוחות פרטיים הן מהמגזר הדתי והן מהמגזר החילוני.
* לקוחות עסקיים כגון: בתי מלון, אולמות אירועים, פאבים, מסעדות ורשתות שיווק.
* ייצוא לחו"ל.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. המוצר
3. ניתוח החברה המשווקת
משימת החברה ויעדיה
משאבי החברה
יתרונות וחסרונות תחרותיים
4. נתוני הסביבה השיווקית של החברה המשווקת
נתוני רקע של הענף
תיאור התחרות והמתחרים
ניתוח סביבות המאקרו הרלוונטיות
השלב הנוכחי של הענף
5. ניתוח שוק הצרכנים
פלחי השוק השונים
פלחי השוק שנבחרו לחדירה
תוצאות הסקר וצרכי צרכנים
צריכת יין ממוצעת
מפה תפיסתית
6. אסטרטגית השיווק הנבחרת
מיצוב המוצר
תכונות המוצר
המחרת המוצר ופיתוח ערוצי הפצה
7. היבטים חברתיים ומוסריים
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים

תגים:

משקאות · חריפים · noitcelloc · tavirp · חברת · יין · יינות · כרמל · מזרחי · שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סדרת היינות Privat Collection של חברת כרמל מזרחי", סמינריון אודות "סדרת היינות Privat Collection של חברת כרמל מזרחי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.