היישום אינו מחובר לאינטרנט

שווק וקמעונאות בקו אופ הרבוע הכחול

עבודה מס' 061764

מחיר: 324.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הרשת ואחד מסניפיה.

4,234 מילים ,13 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מנהלים
רקע ומבוא - "קו אופ הריבוע הכחול"
ניתוח מאקרו ומיקרו של ענף רשתות שווק המזון בישראל
פילוח קהל מטרה - מיצוב ובידול
תמהיל השווק הקמעונאי
מערכות מידע
אסטרטגיות מומלצות לניהול "מגה" רגבה
ביבליוגרפיה

מנהלים
מחזור החיים של הצורות הקימעונאיות החדשות הולך ומתקצר. מאחר והחיכויים והתחרות גדלים
והיתרון התחרותי של החדשות הולך ומתיישן.
הקמתם של הבנק הישיר, הביטוח הישיר, המכירה דרך האינטרנט, E-learning, אומצו ע"י
המתחרים ובכך נהפכה צורה זו של קימעונאות למקובלת והחברות הראשוניות איבדו יתרון יחסי
זה.
צמיחת הקימעונאות, שלא באמצעות חנות, התפתחה ומתפתחת בעקבות ההתפתחות בתקשורת
האלקטרונית, ערוצי קניות בטלויזיה מחשב טלפון וכו', באמצעותם ניתן לקבל ולרכוש שרותים
וסחורות מכל הסוגים.
בעבודה זו בנושא השווק, הקמעונאות והלוגיסטיקה, החלטתי להתמקד ברשת הקמעונאות השנייה
בגודלה בישראל - הריבוע הכחול. אציג בדוח זה את הרשת, תתי רשותיה, והחזון והאסטרטגיה
המנחים אותה.
בנוסף, אתמקד בסניף ספציפי - "מגה" - הממוקם ברגבה.
במהלך הדוח יוצגו תיאוריות ופילוסופיות שיווקיות, ניתוחי עוצמות וחוזקות וניתוחי סביבה של ענף
הקימעונאות בישראל בכלל ושל סניף "מגה" רגבה ורשת הקו-אופ הריבוע הכחול בפרט.

מקורות:

בעודה מנסה להגדיל עוד את כלל השוק, על מגה גם להגן בהתמדה על עסקיה הנוכחיים כנגד מתקפות המתחרים. עליה לתקן את חולשותיה, העשויות לספק למתחרים הזדמנויות. עליה לשמור על רמת עלויות נמוכה ורמת מחירים סבירה בהתאם לערך שהצרכנים מייחסים למותגיה. בנוסף, ההגנה הטובה ביותר והתגובה הטובה ביותר היא חדשנות מתמדת
במוצרים, בשרות , ביעילות ההפצה, ובצמצום עלויות. עליה להגביר בהתמדה את יעילותה התחרותית ואת הערך לצרכנים. עליה ליטול את ההובלה, לקבוע את הקצב, ולנצל את חולשות המתחרים.
הורניק,י. (1987), ניהול השיווק-שיטות עיונים ואסטרטגיות,כרך ד',הוצאת האוניברסיטה הפתוחה,ת"א.
יזרעאלי,ד.(1994),שיווק הלכה למעשה , צ'ריקובר הוצאה לאור.
סמואל,י.(1996), ארגונים, מהדורה שניה, אוניברסיטת חיפה, זמורה ביתן מוציאים לאור.
קוטלר,פ.(1989),עקרונות השיווק,המכון לפריון העבודה והייצור,כרכים א,ב.
קוטלר,ק.אמסטרונג,ג.(1991),עקרונות השיווק,הוצאת מטר.
מאמר "מערך של חנות כללים נבחרים",המכון לפריון העבודה והייצור בשיתוף עם משרד התעשייה והמסחר חטיבת מת"מ.
Bowersox.d,closs.d(1996) logistical managmant mcgraw-hill international editions, marketing and advertising series.
Mullins.l,managmant and organizational behaviour,5th edition,financial times,pitman publishing
David Gilbert(1999),"Retail Marketing Management" Financial times, Prentice Hall

תגים:

קימעונאות · שווק · קימעונאי · רשתות · שיווק · סופרמרקט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שווק וקמעונאות בקו אופ הרבוע הכחול", סמינריון אודות "שווק וקמעונאות בקו אופ הרבוע הכחול" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.