היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שווקית-שווק בנ"ל של "לימפה פרס"

עבודה מס' 050303

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה מציגה חברה שמייצרת מוצר בארץ ומייצאת אותו לחו"ל. כן נעשה ניתוח לפי מודלים(SWOT ,PEST, פורטר).

4,220 מילים ,5 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

רקע כללי:
מפעל "לימפה פרס" נמצא בקיבוץ אפק אשר בעמק זבולון.
המפעל הוקם בתחילת שנות השמונים כמחלקה רפואית של מפעל מגו אפק, אך כיום מתפקד כיחידה עסקית נפרדת וכולל פונקציות ניהול נפרדות, כגון: שיווק, מו"פ, ייצור ורכש.
המפעל מיצר מכשיר רפואי לטיפול בבצקות הנגרמות בעיקר כתוצאה מחוסר תפקוד של מערכת הלימפה - לימפודמה.
"לימפה פרס" מיצרת כ 4000 מכשירים בשנה וכ 6500 שרוולים פנאומטים במחזור מכירות של כ 4 מיליון דולר.
%98 מהמכירות הן ליצוא, מתוכן כ %96 לשוק האמריקאי.
מכיוון שקיים שוני בפניה לשווקים שונים ומכיוון ש"לימפה פרס" מתמקדת בעיקר בשוק האמריקאי אסקור בעבודה זו את האסטרטגיה בהיבט של שיווק לשוק האמריקאי.

תאור המכשיר:
המכשיר מורכב משני חלקים עיקריים

שרוול פנאומטי - המתמלא בהדרגתיות באוויר ומבצע פעולת סחיטה של האיבר הנגוע בבצקת, מקצה האיבר (אצבעות כף הרגל\ יד) ועד לחיבור לגוף.

גוף המכשיר - מורכב מקומפרסור ומווסתי לחץ, לוויסות עוצמת הלחץ בשרוול הפנאומטי.
כמו כן מכיל המכשיר מעגל בקרה אלקטרוני, מפלג לחץ וחישנים.

תוכן עניינים:
רקע כללי
מודל PEST
מודל SWOT
מודל פורטר
הסיבות ליציאת "לימפה פרס ליצוא"
שיטת החדירה לשוק האמריקאי
האסטרטגיה העסקית של "לימפה פרס"
דעתי על האסטרטגיה הקיימת
נספחים
ביבליוגרפיה

תגים:

שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שווקית-שווק בנ"ל של "לימפה פרס"", סמינריון אודות "אסטרטגיה שווקית-שווק בנ"ל של "לימפה פרס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.