היישום אינו מחובר לאינטרנט

קמפיין פירסומי לבי"ס אורט בראודה

עבודה מס' 050321

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בהיבטים השונים של פרסום-אסטרטגיה פרסומית, טקטיקה פרסומית, צינורות הפרסום, שווק ויחסי ציבור.

1,918 מילים ,2 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

מכללת אורט בראודה קיימת מזה 10 שנים, במהלכן שינתה את יעודיה ואת אופיה והרחיבה את תחומי פעילותה, ממכללה להכשרת הנדסאים למוסד אקדמאי להכשרת מהנדסים.
המהפך המשמעותי ביותר התרחש בשנת 94 - 95 עם קבלת מעמד של מכללה עצמאית. בעלת היתר למתן תואר ראשון ( B. TECH) מטעם המועצה להשכלה גבוהה.
סקירה היסטורית קצרה זו מצביעה על הדינמיות המאפיינת את מכללת אורט בראודה, דינמיות אשר הולכת וצוברת תאוצה משנה לשנה, הן באופי קבלת ההחלטות ויציקת התכנים והן בתדמית בה נתפסת המכללה בציבור הרחב.

התבקשנו להציג רעיון לפרסום. ביסוס ומיצוב של המכללה בשנת הלימודים הבאה. בתכנית המובאת לפניכם, אנו מביאים בחשבון את הנאמר בפתיח זה, סוקרים את הנעשה ב"שוק" האקדמי וב"שוק" הלימודים הלימודים הגבוהים
בכלל וממליצים על הדרך הרצויה, לדעתנו, על מנת להעלות את מספר הנרשמים למכללה ולמצבה בין המוסדות המובילים בתחום ההשכלה הגבוהה בארץ.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. הגדרת המוצר
3. קהלי המטרה
4. מתחרים
5. נתותי פתיחה למסע הפרסום
6. אסטרטגיה פרסומית
7. אסטרטגיה קריאטיבית
8. טקטיקה פרסומית
9. צינורות הפרסום
10. שיווק ויחסי ציבור
11. נוהלי עבודה
12. פירוט מחירי המדיה
13. חלוקת תקציב על פי מדיות
תשדיר רדיו מס' 1

תגים:

שווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קמפיין פירסומי לבי"ס אורט בראודה", סמינריון אודות "קמפיין פירסומי לבי"ס אורט בראודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.