היישום אינו מחובר לאינטרנט

מושג הטעות על פי דקארט.

עבודה מס' 061702

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

1,294 מילים ,1 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בפרק הרביעי של סיפרו הגיונות מגדיר דקארט את מושג הטעות, התייחסות זו למושג הטעות איננה התייחסות העומדת בפני עצמה אלה היא חלק מכלל משנתו הפילוסופית של דקארט המוצגת באופן מקיף בספר זה.

קשה ומורכבת מלאכת החילוץ של פרט מסוים מתוך שיטה שלמה מבלי להתייחס לשיטה כולה וזאת מכיוון שעל אף שניתן להציג את הפרט כמוצג בודד הרי שהבנתו כחלק ממיצג כולל מביאה את הקורא לתפוס את מובן הפרט במימד רחב יותר המאפשר לו (לקורא) להבין את תפקיד הפרט במבנה הכולל ומתוך כך את משמעותו לעומקה. למרות הקושי הקיים בניסיון מעין זה אנסה בשורות הבאות לשלוף לזמן מה את מושג הטעות מתוך המשנה הכוללת, לבארו, לציין לגביו את מחשבותיי ולהשיבו לשכון אל בין עמודי הבניין עליהם שקד רנה דקארט בקפידה כה רבה.

ראשי פרקים:
הקדמה
מושג הטעות על פי דקארט
דיון
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

דיקרט רנה, הגיונות על הפילוסופיה הראשונית, תרגם: יוסף אור, הוצאת מאגנס, האוניברסיטה העברית ירושלים, תשנ"ו.

תגים:

דקארט · מדע

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מושג הטעות על פי דקארט.", סמינריון אודות "מושג הטעות על פי דקארט." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.