היישום אינו מחובר לאינטרנט

פוסט-מודרניזם והשתקפותו בשפתה של אורלי קסטל-בלום בסיפורים

עבודה מס' 061646

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: "האשה שרצתה להרוג מישהו" ו- "הרס"ר והפואנטה".

2,434 מילים ,1 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בשפע יצירות הסיפורת של השנים האחרונות ניתן להבחין בשתי מגמות עיקריות שונות. מצד אחד, יש סופרים, שרואים בסופרי "הגל החדש" (יהושע, עוז, שחר, אורפז, כהנא-כרמון ואחרים) את האבות המייסדים של הסיפורת העברית החדשה וממשיכים בוואריאציות אלה או אחרות, בעקבותיהם. מצד שני, עיקר היצירתיות של הסיפורת החדשה, עיקר התנופה שלה, מובעת בספריהם של יוצרים צעירים וותיקים יחד, המורדים בסגנונם של עמוס עוז ואחרים ומציעים תפיסת עולם ספרותית חדשה והם מעצבים ספרות חדשה הנקראת "פוסט-מודרניסטית".

בעבודתי זו אתמקד בסגנון כתיבה זו ובמאפייניו, ואדגים אותם, הלכה למעשה, בשני סיפורים קצרים, שנכתבו ע"י אורלי קסטל-בלום: "האישה שרצתה להרוג מישהו" ו"הרס"ר והפואנטה".

אורלי קסטל-בלום, ילידת 1960, בין ספריה: שנינו נתנהג יפה, המינה ליזה, רדיקלים חופשיים, סביבה עוינת, דולי סיטי, לא רחוק ממרכז העיר, היכן אני נמצאת ועוד. ספריה תורגמו לשפות שונות וזכו לביקורות נלהבות ברחבי העולם.

תוכן עניינים:
מבוא
פוסט-מודרניזם
ספרות פוסט-מודרנית
האשה שרצתה להרוג מישהו
הרס"ר והפואנטה
סיכום
ביבליוגרפיה (1)

מקורות:

גורביץ', דוד, פוסטמודרניזם-תרבות וספרות בסוף המאה ה- 20, הוצאת דביר, תל-אביב 1997.

תגים:

אתגר קרת · אורלי קסטל בלום · פוסט מודרניזם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פוסט-מודרניזם והשתקפותו בשפתה של אורלי קסטל-בלום בסיפורים", סמינריון אודות "פוסט-מודרניזם והשתקפותו בשפתה של אורלי קסטל-בלום בסיפורים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.