היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרולקטין - הורמון להגדלת חזה

עבודה מס' 061632

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח רעיון של מוצר קוסמטי, הנותן פתרון נוח וטבעי לנשים המועניינות לבצע הגדלת חזה.

5,044 מילים ,8 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

מזה שני עשורים נשים בכל רחבי העולם פונות למנתחים פלסטיים ומותירות בידיהם את עיצוב החזה שלהם בעזרת חיתוכים והחדרת ג'לים שונים או סיליקון, על מנת להגדיל את שדיהן מסיבות שונות, כל זאת תמורת תשלום של אלפי דולרים. מסיבות גנטיות שונות לנשים אין גודל חזה אחיד, ישנן כאלו עם חזה בינוני או גדול וישנן כאלו בעלות חזה קטן. חזה קטן אינו מפריע לתפקוד האישה במשך כל ימי חייה, גם בזמן שלאחר הלידה גוף האישה מתפקד ללא דופי וגורם לבלוטות החלב לייצר מספיק חלב בכדי להזין את התינוק. לכן הסיבות להגדלת חזה אינן בריאותיות אלא אחרות,
סיבות אלו לעיתים מהוות גורם יותר מכריע מאשר בעיות בריאותיות בצורך להגדלת חזה. צורך זה נובע בעיות בטחון עצמי, דימוי עצמי נמוך, אסתטיקה ורצון להיות יותר מושכות בעיני בני המין השני, במקרים רבים הגדלת חזה נעשית לצורך פרנסה במקומות עבודה שונים שאותם לא נפרט כאן.
כיום אין פיתרון תרופתי או תזונתי היכולים לגרום להגדלת חזה אצל נשים שאינו גורם לתופעות אחרות. ידוע שהורמוני מין כגון אסטריול ואלדסטרון גורמים להתפתחות מסויימת בחזה אך לא בצורה מספקת ורצויה, מה גם שזוהי תופעת לוואי הנגרמת כתוצאה מהחדרת הורמונים אלו בצורת גלולה למניעת הריון, ז"א אישה שתצרוך הורמונים אלו אולי תזכה לגדילה מסויימת בחזה אך לא תוכל להיכנס להריון.
כיום ניתן למצוא בשוק מוצרים המתפרסמים כמגדילי חזה טבעיים המורכבים מתערובת של צמחי מרפא, בהתבסס על חוכמת הרפואה הסינית ושל המזרח הרחוק, אך לאחר בדיקות שנעשו התגלה שמוצרים אלו הם בעלי השפעה פסיכולוגית בעיקר ואין להם פעילות מטבולית ביולוגית כלשהי הקשורה בהגדלת החזה.
במחקרים רבים נמצא שישנם מספר הורמונים המעורבים ישירות בהגדלת החזה, בהגדלת בלוטות החלב וביצירת חלבוני החלב. בין ההורמונים האלו ניתן למצוא את האינסולין, את הקורטיזול, האוקסיטוצין ובעיקר את הפרולקטין. ישנו דמיון רב במבנה בין פרולקטין להורמון הגדילה GFH ותפקידו הביולוגי הוא הגדלת החזה בזמן ההתבגרות ובנוסף המרצת ייצור החלב בזמן ההריון ולאחר הלידה.
פרולקטין והורמון גדילה נמצאים על כרומוזום מס 5 באדם ואם נוכל לגרום לייצור מוגבר או החדרה חיצונית של פרולקטין לגוף נגרום להגדלה כביכול טבעית של החזה.
במסגרת הקורס "טכנולוגיות תסיסה וביוריאקטורים" למדנו כיצד לגדל חיידקים ושמרים ולגרום להם לייצר עבורנו תוצרים לטובתנו. ניישם טכנולוגיה זו ע"י החדרת פלסמידים המכילים את הגן ל PRL אל שמרים ונגדל אותם בכמות גדולה בפרמנטורים מיוחדים עבורם. לאחר מכן נבודד את התוצר החלבוני שאותו אנו רוצים, ע"י צינטריפוגה, סירכוז במהירויות שונות וניקיון ע"י פילטרים, קולונות ושקיות דיאליזה. את ה PRL הנקי נארוז לתוך גלולות ונבדוק את יכולת חיי המדף שלו, האם הוא משנה את צורתו ופעילותו בעקבות אכסנתו בצורת מוצק יבש והאם לאחר שיוחדר לגוף
תהיה לו את הפעילות הרצויה ללא תופעות לוואי.
לאחר שנמצא מקום מתאים הממוקם באזור תעשיה שיהיה מחובר לצנרת ניקוז לשפכים תעשייתיים, המתאימה לשפכים המכילים חומרים אורגניים רבים ומובילה לאתר טיהור שפכים מתאים, נשכיר או נקנה מבנה שיכיל בתוכו אזור מתאים להכלת הפרמנטורים, אזור מבודד וסטרילי לצורך נקיון ובידוד החלבון ברמת class 100 ואזור אריזה והכנת המוצר הסופי. המבנה יכיל בתוכו משרדים וחדר אוכל לעובדים.
לאחר שיהיה בידינו המבנה עם אישורי העבודה הממשלתיים והבטיחותיים המתאימים נגייס מהנדסי מיכשור שירכשו עבור המפעל את הפרמנטורים, מערכות הבקרה, ציוד הניקוי ואת שאר המיכשור הדרוש. נביא את הציוד הדרוש למפעל ונתקין אותו בחדרים המתאימים עפ"י מודלים של מפעלים דומים המפיקים חלבונים אחרים משמרים וחיידקים- לדוגמא BTG. נשכור מנהלים, ומבקרי ייצור ותהליכים, ביולוגים ומהנדסי ביוטכנולוגיה שיהנדסו את השמר המתאים וידאגו לבקרה ומהלך רציף של הייצור. נעסיק עובדי ייצור לניקיון המוצר ואריזתו והכי חשוב נעסיק אנשי פירסום ושיווק שישווקו וימכרו את המוצר לשוק הרחב בעיקר דרך בתי מרקחת ומכוני אסתטיקה.
נעסיק עורכי דין שירשמו עבורנו את הפטנט למוצר ויגנו על הייחודיות שלי מפני העתקות ע"י חברות אחרות. לבסוף נדאג לבחור שיאסוף עבורנו את הכסף ויעביר אותו אל החוף בו נגור בשארית ימינו בתקווה והמוצר יצליח וירוויח.

הערת מערכת: חלק ממקורות העבודה הם מקורות פנימיים של הקורס.

תגים:

אוקסיטוצין · אינסולין · בלוטות · הורמון · חזה · חלב · ניתוחים · פלסטיים · פרוגסטרון · פרולקטין · קורטיזול · שדיים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרולקטין - הורמון להגדלת חזה", סמינריון אודות "פרולקטין - הורמון להגדלת חזה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.