היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום בדיוור ישיר

עבודה מס' 061037

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם פרסום באמצעות דיוור ישיר מהווה גורם להגברת כוונות הקניה בקרב ציבור הצרכנים.

3,608 מילים ,14 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

השיווק הישיר הפך במשך 20 השנים האחרונות לצורת שיווק מקובלת ורחבה ברחבי העולם. הסיבות העיקריות לכך הן, בין השאר: הקלות בשימוש בכרטיסי האשראי, האפשרות להתקשר לחברות שיווק רבות בצורה הישירה ובמספר קווים רב והגידול במצב בו קיימים שני מפרנסים בתוך המשפחה.
אדם יכול לבחור לעצמו מוצר ולהזמינו דרך הטלפון או באינטרנט לאתר החברה המשווקת את המוצר ומבצע הזמנה דרך רשת המחשבים. יש האנשים המעדיפים שיווק ישיר מכיוון שהם עייפים מלהתרוצץ בחנויות לחפש מוצר, בגלל בעיות חניה, תנועה יתרה בחנויות והגבלה על שעות פתיחת של החנויות. השיווק הישיר הנ"ל זמין במשך 24 שעות ביממה.
בעשר השנים האחרונות, התקדמות של שירותי התובלה והמסירה מאפשרים אפילו שיווק ומסירה שלמוצרים מתכלים. אותם אמצעי מסירה מאפשרים הורדה ניכרת של זמן המתנה של הצרכן מוצר אותו הזמין והמחיר אינו גבוה בהרבה ממחיר המוצר בחנויות.
התפיסה הינה תפיסה חדשה שלא עפ"י ההרגל של הישראלי. כאשר ידוע שהלקוח הישראלי אוהב לדעת בדיוק מה הוא קונה -לראות בעיניו היכן הוא קונה, המחיר כמו שהוא מבין אותו, המידה ואייך נראה המוצר עליו. הרעיון הינו חדשני שהחל ויכול לגרום לשינוי תפיסתי גדול. ברצוננו להראות דרך העבודה כי ניתן לשנות הרגלים, כיצד נכנס המוצר לשוק ולמה נגרום בשינוייו.

עבודה זו עוסקת בסוגיה האם פרסום באמצעות דיוור ישיר מהווה גורם להגברת כוונות הקניה בקרב ציבור הצרכנים.

תוכן עניינים:
מבוא
שיטת הדיוור הישיר - שיווק ישיר למקומות מרוחקים
יתרונות בשיווק הישיר
חסרונות בשיווק הישיר
כיצד תורמת הטכנולוגיה להרחבת חוג הצרכנים של חברות לשיווק ישיר
סקירה כללית על שוק הקטלוגים
תכנון וביצוע דיוור ישיר
קהל היעד
הקטלוגים של דיוור ישיר והשפעתם על כוונת הקניה
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

וינרב, ג. (20 בנובמבר, 2000) "5 סיבות לצמיחת הדיוור הישיר, מדור דיוור ישיר/תקציר הרצאה" בתוך: פורום שיווק - עיתון מקצועי לשיווק, גיליון 517.
נחמן, ב. דר' (5 בפברואר, 1995) "תכנון וביצוע דיוור ישיר", בתוך: SWOT, Bizness, (חוברת)
Atkinson, D. (March/April, 1994) "Marketing to Distant Places-Mail Order Marketing", in: Small Farm Center - University of California.
Calder, B. Sternthal, B (May, 1980) "Television Commercial Wearout: An Information Processing View", in: Journal of Marketing, Vol. 17. Pp. 173-186.
Clarke, R. (Feb. 23, 1998) "Direct Marketing and Privacy", Internet. http://www.anu.edu.au/people/Roger.Clarke/DV/DirectMkting.html
Xamax Consultancy Pty, Australian National University Internet - "Frequently Asked Questions from Consumers", in: Consumer FAQs. (2000). www.The-dma.Org/consumers/consumerfaqs.html Internet - "Shop Till You Drop", in: Printing (August, 1997).www.Dotprint.com/cats/catalog1.htm
Laroche, M. , Pons, F., Turmel, A. (1998) Direct mail Receptivity: A Cross Cultural Comparison Between French and English Canadians, Concordia University.
Muhamed, H. (November, 1997) "Catalogues as Traffic Builders", in: Business Line. pp. 26, Col. a.
Schneider, K.C. Rodgers, W.C. (1993) "Generalized Marketplace Influencers' (Market Mavens') Attitudes Toward Direct Mail as a Source of Information", in: Journal of Direct marketing, Vol. 7. Pp. 20-28.
Smith, G. Berger, P. (Autumn, 1998) "Different Message-Framing for Different Direct Response Marketing Goals: Choice Versus Attitude Formation", in: Journal for Interactive Marketing, Vol. 12-2, No. 4. Pp. 33-48

תגים:

דואר · קטלוג · שווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום בדיוור ישיר", סמינריון אודות "פרסום בדיוור ישיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.