היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטת השיווק של משקה האנרגיה "רד בול"

עבודה מס' 060895

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה ע"פ ארבעת עקרונות השיווק (מוצר; מחיר; תקשורת; הפצה) , מודל מחזור חיי מוצר והמלצות שיווקיות הנגזרות מנקודות החולשה של שיווק המוצר.

6,516 מילים ,4 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

עבודה זו תנתח את שיווקו של משקה האנרגיה Red Bull, שנכנס לשוק הישראלי לפני כשנתיים, לאחר הצלחה מרשימה בשווקים העולמיים המרכזיים - האירופי והאמריקני.
ניתוח המוצר יעשה על פי 4-p: מוצר, מחיר, תקשורת והפצה, תוך התמקדות בתכונותיו הייחודיות, מיצובו בשוק ופיתוח שם המותג. דגש מיוחד יושם על אסטרטגיות תמחור כחלק מיצירת דימוי המוצר, ועל דרך ההפצה וקידום מכירות המוצר בקרב קהל היעד, בהתייחס לערוצי התקשורת השונים.
בנוסף נסקור את מעמדו ומיקומו של המוצר על פי מודל מחזור חיי המוצר, שמנתח את חדירת המוצר לשוק המקומי, בזיקה לשווקים העולמיים, ההתבססות בו ודרכי התמודדות שיווקיות עם המעבר העתידי לשלבים הבאים.
בסיכום העבודה יוצעו מספר הצעות שיווקיות הנגזרות ממיפוי נקודות החולשה בקידום המוצר, שיסייעו, בראייתנו, לביסוס מיצובו של המוצר בשוק המקומי, כמו גם לעמידתו מול מתחרים פוטנציאליים העומדים על סף הכניסה לשוק.

תוכן העניינים:
א. מבוא
ב. תיאור המוצר
ג. ניתוח המוצר על פי עקרונות ה- P's 4
(1) המוצר
(2) מחיר
(3) תקשורת
(4) הפצה
ניתוח על פי מחזור חיי המוצר
ה. סיכום והמלצות
יתרונות המוצר
המלצות לשיפור
רשימת מקורות

מקורות:

הורניק, יעקב. ניהול השווק: שיטות, עיונים ואסטרטגיות (רמת אביב: האוניברסיטה הפתוחה, 1986).
קוטלר, פיליפ והורניק, יעקב. ניהול השווק: המהדורה הישראלית (רמת אביב: האוניברסיטה הפתוחה, 2000).
Nooman, David. "Red Bull's Good Buzz", Newsweek, 21/5/2001, pp. 52-3.
www.redbull.com

תגים:

אנרגיה · בול · הפצה · מוצר · מחיר · משקאות · משקה · שיווק · תקשורת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת השיווק של משקה האנרגיה "רד בול"", סמינריון אודות "שיטת השיווק של משקה האנרגיה "רד בול"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.