היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח "רד בול" עפ"י מודלים שיווקיים.

עבודה מס' 063256

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

9,119 מילים ,5 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

בעבודה זו ניתחנו את המוצר Red Bull - משקה האנרגיה אותו משווקת בארץ חב' טימקו בירה שהיא שלוחה של חברת Red Bull באוסטריה.
בעבודה זו ניתחנו את הסביבה השיווקית של המוצר תוך הצגה והתייחסות למודלים המתאימים, בחנו את אסטרטגיות המוצר הקיימות והמלצנו על אסטרטגיות עתידיות מומלצות להמשכיות והצלחת המוצר.
כמו כן נותח תמהיל השיווק של המוצר תוך התייחסות לתמהיל השיווק בעתיד עם השינויים הצפויים.
השוונו את אסטרטגית המוצר מול אסטרטגיות המוצרים האחרים הפועלים ו\או יפעלו בשוק ולסיום המלצנו על אסטרטגיות חילופיות העומדות בפני המוצר Red Bull לשיפור מערך השיווק שלו מול מתחריו.

בסיכום העבודה נתנו מסקנות מכל הניתוחים שנעשו בעבודה.

מבוא
"שיווק (Marketing) הוא תהליך חברתי וניהולי שבאמצעותו משיגים יחידים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצותאחרים" (קוטלר, הורניק, 2000: ע"מ 29).
עבודה זו תנתח את שיווקו של משקה האנרגיה: Red Bull שנכנס לשוק הישראלי לפני כשלוש שנים (1999), לאחר הצלחה מרובה בשווקים העולמיים המרכזיים - האירופי והאמריקני.
ננתח את המוצר על פי כמה מודלים ועקרונות:
מודל PEST - אשר יסקור את הסביבה השיווקית
מודל SWOT - אשר יבחן את היתרונות והחסרונות שיש למוצר
ניתוח על פי עקרונות ה P4's -: מוצר , מחיר , תקשורת והפצה.
מיצובו בשוק (MSTP), פיתוח שם המותג, דימוי המוצר וקידום המכירות, גישות קיימות ועתידיות אפשריות של פילוח שוק ובחירת שוק מטרה.
בנוסף נסקור את מעמדו ומיקומו על פי מודל חיי המוצר וננתח את חדירתו לשוק המקומי, לשווקים בינלאומיים ודרכי התמודדות עם המעבר העתידי לשלבים הבאים.

לאחר הניתוח, נסיק מסקנות וניתן המלצות לשיפור בתחומים בהם זקוק המוצר להתייעל.

תוכן העניינים:
מבוא
תיאור המוצר
ניתוח על פי מחזור חיי המוצר
מודל יועצי בוסטון
הסביבה השיווקית PEST
בחינת אסטרטגיות MSTP של המוצר - כולל תמהיל שיווק
השוואה לאסטרטגיות של מוצרים אחרים באותו שוק - PORTER
בחינה של אסטרטגיות חדירה לשווקים רב לאומיים
ניתוח ה SWOT-
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

מקורות:

Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3rd European Edition, Houghton Mifflin
Nooman, D. "Red Bull's Good Buzz", Newsweek, 21/05/2001, pp. 52-53
קוטלר, פ., הורניק, י., (2000) ניהול השיווק מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י. (1986) ניהול השיווק האוניברסיטה הפתוחה, כרכים א'-ד'.

תגים:

משקאות · tsep · retrop · tows · בול · מודלים · מיצוב · שיווק · שיווקיים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח "רד בול" עפ"י מודלים שיווקיים.", סמינריון אודות "ניתוח "רד בול" עפ"י מודלים שיווקיים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.