היישום אינו מחובר לאינטרנט

החלטות פיננסיות - חברת גרין

עבודה מס' 060787

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תרגיל במימון- בחירה בין פרויקטים שונים תוך חישוב מחיר ההון ע.נ.נ ש.ת.פ והסברתו.

3,023 מילים ,4 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

בעבודה זו אציג החלטות פיננסיות. תחילה אמליץ לחברת GREEN, שמעוניינת להשקיע 5 מיליון ליש"ט בפרוייקט מניב, איזה פרוייקט היא צריכה לבחור מבין 4 הנתונים. תוך כדי עזרה במספר שיטות שיעזרו לי לבחור איזה פרוייקט עדיף כגון : IRR , NPV, תקופת פירעון, מדד רווחיות, תרומה שנתית ממוצעת ואסביר את הבסיס להחלטות הפיננסיות שקבעתי והמלצתי.

לאחר מכן אסביר את הכוונה במושג מחיר ההון ומדוע חשוב לחברה לחשב את מחיר ההון שלה בצורה נכונה. בנוסף אחשב את מחיר ההון הממוצע המשוקלל של חברת CELTOR PLC שהיא חברה לפיתוח נכסים הפועלת באזור לונדון ועל פי חישוב ה - WACC היא תקבל את החלטותיה להשקעה בעתיד.

לבסוף אציג שיעורי עלות הון אחרים שיכולים לבוא בחשבון על ידי החברה מלבד מחיר ההון הממוצע המשוקלל, אתן נימוקי בעד ונגד לגבי כל אחד משיעורי עלות ההון שהצעתי.

תגים:

הון · מחיר · פרויקט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "החלטות פיננסיות - חברת גרין", סמינריון אודות "החלטות פיננסיות - חברת גרין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.