היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת ג'ון ברייס הדרכה

עבודה מס' 060526

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והצעת מוצר חדש ותמהיל שיווקי חדש.

4,966 מילים ,5 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרתנו בעבודה זו הייתה לבצע מחקר על חברת "ג'ון ברייס הדרכה" ועל השוק בו היא עובדת לפי פרמטרים שנקבעו מראש. זאת תוך שימוש במידע משני ובמודלים רלוונטיים.
שירותי החברה מתרכזים כיום בשוק הדרכת ההיי - טק בישראל. לחברה 3 מרכזי לימוד מרכזיים ברחבי הארץ. הסיבה לקיומם של מרכזי הלימוד המרכזיים היא בידול ע"י איכות. במרכזים אלו שומרת החברה על איכות ההדרכה והייצוגיות של עובדיה.

פרקים מספר 1-3 בעבודה מתייחסים לניתוח הסביבה בה פועלת החברה. אנו סוקרים את סביבת המאקרו, המיקרו, וחולשות וחוזקות ספציפיות של החברה. אנו בודקים את האספקטים הפוליטיים, כלכליים, חברתיים, והטכנולוגיים המשפיעים ברמת המאקרו על בחברה. ברמת המיקרו אנו סוקרים את הספקים, המתחרים, חסמי הכניסה, העובדים וכו' המשפיעים על עבודת החברה. בבדיקה שעשינו תוך הסתמכות על המודלים: porter, pest וswot -, אנו רואים כי החברה כיום עומדת בפני בעיות שלא נתקלה בהם בעבר. בעיות אלו כוללות את המצב הכלכלי הקשה בארץ ובעולם ואי ודאות בנוגע לעתיד ההי-טק.
פרקים 3-5 עוסקים בחברה עצמה, ובגישתה לגבי מוצריה ופילוח השוק שנעשה כיום.
אנו סוקרים את המצב הקיים, ובודקים האם ישנם שינויים כלשהם שכדאי לעשותם בגישת החברה. אנו רואים שבתקופה זו יש צורך קריטי לבצע ההערכה מחדש של האסטרטגיה השיווקית של החברה בכדי להתאימה לתנאים המשתנים בשוק.
בפרק 6 אנו נותנים הצעות לגבי שירות חדש שיכול להטיב עם החברה ולפתוח לה שווקים נוספים בארץ. אנו מפרטים על השירות ועל דרכי השיווק שלו, זאת בהתאמה לשינוי הגישה המומלץ על ידנו בפרקים הקודמים.
בפרק "סיכום והמלצות" אנו מסכמים לפי כל המידע שאספנו וניתחנו מה הן הנקודות הקריטיות להצלחת החברה.

תוכן העניינים:
מנהלים
מבוא
פרק 1 ניתוח סביבת המאקרו תוך יישום מודל PEST
פרק 2 ניתוח כדאיות ענף הדרכת ההיי-טק בארץ תוך יישום מודל PORTER
פרק 3 ניתוח SWOT
פרק 4 ניתוח חברה
פרק 5 פילוח שוק
פרק 6 הצעת שירות חדש ותמהיל שיווק תואם
סיכום והמלצות
רשימה ביבליוגרפית

מקורות:

הורניק, י. וקוטלר,פיליפ. 2000, ניהול השיווק - מהדורה חדשה, ת"א: האוניברסיטה הפתוחה.
יזראלי, יצחק. 1994, שיווק הלכה למעשה, ת"א: ציריקובר מוציאים לאור בע"מ.
קוטלר, פיליפ. 2000, קוטלר על שיווק, ת"א: מטר הוצאה לאור בע"מ.
ynet ,2001, "24% מהחברות בארץ בסיכון התקשרות גבוה מאד", אתר ידיעות אחרונות באינטרנט.http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-1446388,FF.html 21.12.01.
Dibb, Sally, et. al, 1997, Marketing, Third European Edition, Concepts and Strategies, Boston: Houghton Miflin.
Waalewijn, Philip. 2000, A Knowledge Base Representing Porters's Five Forces Model, An Essay for MBA degree, Erasmus University Rotterdam.

תגים:

מחשבים · היי טק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת ג'ון ברייס הדרכה", סמינריון אודות "חברת ג'ון ברייס הדרכה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.