היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיפוי מתן ערך ללקוח בחברת סטימצקי

עבודה מס' 060379

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איתור כשלים בחברה ומציאת חלופות לפתרון.

3,598 מילים ,10 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הינה למפות את מתן ערך ללקוח שבאה לידי ביטוי ב"סטימצקי".לצורך מיפוי והערכת מתן הערך ללקוח השתמשתי במודלים: שרשרת הערך של "פורטר", מפת השירות - BLUE PRINTING, מודל פארטו ומודל הדג.
בעבודה זו אתמקד במתן פתרונות לחלק מהכשלים שהוצגו בעבודה הקבוצתית תוך התייחסות לתהליכי העבודה בקבוצה וביקורת על תהליכים אלו.

בעיות עיקריות
במסגרת העבודה הקבוצתית מצאנו מס' כשלים בחב' "סטימצקי":
כשלים בשיווק חיצוני: מתמקדים בעיקר בהעדר גישה מכוונת לקוח, העדר משוב שביעות רצון והעדר קשר בין סניפי הרשת.
כשלים בשיווק פנימי: מתמקדים בעיקר בבעיות כ"א ,העדר הכשרה והדרכת עובדים, תחלופה גבוהה של עובדם, העדר הנעה ותגמול.
כשלים בשיווק לאחור: מתמקדים בעיקר בקשרים עם ספקים, העדר נוהלי איכות ובקרה לקשר עם ספקים.

פתרונות עיקריים
בעבודה זו פתרונותיי יתמקדו בכשלים בשיווק הפנימי ובשיווק החיצוני:
קיומה של תוכנית הדרכה לעובדים חדשים ולעובדים ותיקים.
ביצועו של משוב רבעוני הבודק את שביעות רצונם של הלקוחות.
האצלת סמכויות לעובדים תוך בניית תוכניות קידום.
הקמת שרת מרכזי שיאפשר מידע נגיש בזמן אמת לכל חנויות הרשת.
קיומה של מערכת תגמולים ותמריצים.


תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
1.1 מטרת העבודה
1.2 בעיות עיקריות
1.3 פתרונות עיקריים
1.4 שלבי ביצוע העבודה הקבוצתית
2. רקע כללי
3. הצגת בעיות
3.1 כשלים בשיווק חיצוני
3.2 כשלים בשיווק פנימי
3.3 ניתוח הבעיות עפ"י מודל הדג
3.4 ניתוח הבעיות עפ"י מודל פארטו
4. חלופות לפתרון
5. הערכה ביקורתית על עבודת הקבוצה
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספח

מקורות:

אהרוני,י.1982, אסטרטגיה עסקית, הוצאת גומא.
באולס ג'. והאונד ג'.1993, איכות - ומעבר לאיכות TQM, הוצאת מטר, ת"א.
בקוויתי .ה. (1998) למכור את הבלתי נראה , אגוד לשכות המסחר .
בשן א.1997,הבטחת איכות, לוגיק מערכות ייעוץ והדרכה.
ד"ר אביגדור זוננשיין,1995, שפת האיכות, לקסיקון למושגים בתורת האיכות, בהוצאת המרכז לאיכות ולמצויינות, משרד ראש הממשלה.
רוברט קאמפ, 1994, Benchmarking, הוצאת מטר, תל אביב.
שניידר ב. 1996, שירות מנצח בשוק תחרותי, משרד רהמ"ש המרכז לאיכות ולמצויינות.
Richard B. Chase and David A. Tansik, "The Customer Contact Model for Organization Design", (September 1993), page 1042).

תגים:

הדג · הערך · ושייוק · חיצוני · לאחור · מודל · פורטר · פנימי · שיווק · שרשרת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיפוי מתן ערך ללקוח בחברת סטימצקי", סמינריון אודות "מיפוי מתן ערך ללקוח בחברת סטימצקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.