היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית יח"צ פנימי וחיצוני לארגון במשבר

עבודה מס' 060331

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הבעיה הארגונית והכנת תכנית יח"צ.

3,477 מילים ,8 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

סקירה כללית
חברת הייפלסט הנה חברה מענף הפלסטיק, המייצרת ציוד לאולמות ייצור.
בחברה 150 עובדים: כ-25% הנהלה, היתר עובדי ייצור.
החברה יושבת באזור תעשייה ברקן, מחזור מכירות 5000,000, ש"ח בשנה, כאשר %70 מההכנסות הנן מייצוא והיתר מהשוק המקומי.
החברה הנה בבעלות משפחתית: עד לפני שנתיים היתה החברה מנוהלת בידי האב ושותפו, אך לאחר מות השותף (לפני שנתיים), החליט האב לפרוש מההנהלה, ולמנות את שני בניו כמנהלי המפעל.

התרבות הארגונית בתקופת ניהולם של האב והשותף היתה ברובה ביורוקרטית, חוג לקוחות קבוע, כמעט ללא תחרות, כאשר הלקוחות הנם לקוחות מוסדיים ולמחסנים של תעשיות ההיי טק.
העובדים מועסקים במפעל מיום הקמתו, כ-25 שנים, והתחושה היתה, שהעבודה היא לכל החיים, מצד שני, האב היה משתף את עובדיו בקבלת החלטות.

בשנת 99' נכנסו הבנים לארגון, ביצעו שינויים פרסונליים, תפעוליים וייצוריים, וזאת ללא כל התאמה, הטמעה, הדרכה וידוע בקרב העובדים. תהליך זה נעשה ללא כל תאום והכנת הלקוחות, הגישה היתה, מה שנייצר יקנו.

תוכן העניינים:
1. סקירה כללית
2. מטרות
3. קהל המטרה
4. מסר עיקרי לקהל המטרה
5. אסטרטגיה
6. טקטיקות ופעילויות
7. לוח זמנים
8. עלויות ותמחור לשנה
9. החלטה על תחומי אחריות
10. שמירה על גמישות
11. אמצעי בקרה והערכה - שיטות הבקרה
12. סיכום ומסקנות
13. ביבליוגרפיה

מקורות:

אדיגס, י' (1979). ניהול לקוי, הוצאת גומא.
אהרוני, י' (1997). אסטרטגיה עסקית, הוצאת גמא.
בר-חיים, א. (1994). התנהגות ארגונית, כרך ב'. האוניברסיטה הפתוחה.
הורניק, י' (1986). ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה
סמואל, י. (1996). ארגונים אוניברסיטת חיפה.
פן, ב' (1993). יחסי ציבור- איך לעשות זאת לעצמך, הוצאת אחיאסף.
HARRISON, S. (2000). PUBLIC RELATIONS - AN INTRODUCTION, SECOND EDITION, THOMSON LEARNING PUBLICATIONS.
MULLINS, L.J.(1999).MANAGEMENT and OGANIZATIONAL BEHAVIOR, 5th Edition, Pitman.

תגים:

יחסי · ציבור

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית יח"צ פנימי וחיצוני לארגון במשבר", סמינריון אודות "תכנית יח"צ פנימי וחיצוני לארגון במשבר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.