היישום אינו מחובר לאינטרנט

מימון למנהלים-חברת יפדז

עבודה מס' 050484

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה העוסקת בפלדה ובדיקת כדאיות הקמת מפעל גילוון חדש.

2,542 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת יפדז שירותי פלדה בע"מ (להלן יפדז ) הינה חברה הפועלת בענף המתכת בישראל. יפדז ממוקמת באזור התעשייה בקרית מלאכי ובאזור התעשייה בתלפיות בירושלים. יפדז מחזיקה בבעלות מלאה ביפדז פרופילים (1991) בע"מ (להלן יפדז פרופילים ) אשר מפעלה ממוקם אף הוא באיזור התעשייה בקרית מלאכי. ביום 1/1/1996 מוזגה יפדז פרופילים ביפדז על מנת להקטין הוצאות ולייעל תפעול שתי החברות .

יפדז מחזיקה ב-80% ביפדז מפעלי גילוון (1992) בע"מ (להלן יפדז גילוון), שמפעלה ממוקם באזור התעשייה אשקלון. יפדז גילוון החלה לפעול באמצע שנת 1995.

חברת יפדז גילוון שמפעלה הוקם על 25 דונם באזור התעשיה באשקלון רכשה בשנת 1997 קרקע נוספת בשטח של 7 דונם. הקרקע נועדה להרחבת פעילות החברה.

יפדז מחזיקה בבעלות מלאה ביפדז פלדה חברה להשקעות ולמסחר (1995) בע"מ (להלן יפדז השקעות). החברה החלה לפעול בחודש אוגוסט 1995.

ביום 1 ביולי 1997 הוקמה חברה חדשה בשם ימקו-יפדז תעשיות בע"מ (להלן ימקו-יפדז) אשר רכשה את פעילותה של חברת ימקו תעשיות בע"מ, בעלת מפעל לייצור חממות באזור התעשייה ארז. לחברה יש %60 ממניות של חברת ימקו-יפדז ולבעל עניין בחברה מאוחדת יש %15 ממניות ימקו-יפדז. לחברה ולבעל עיניין בחברה מאוחדת יש אופציה לרכישת חלקם של בעלי המניות האחרים ימקו-יפדז.
החברה החדשה ממשיכה לפעול ולייצר במתכונת ובניהול הקודמים ובאתרים הקיימים ופועלת בסיוע מקורות חומרי גלם של הקבוצה ובעזרת מפעלי עיבוד המתכת והגילוון שלה להרחבה ושיפור פעילות בשוק המקומי וביצוא. פעולה זו הינה שלב נוסף בתהליך פיזור השקעות והעמקת הייצור של הקבוצה ועתידה לגרום לגידול בהיקף הפעילות של הקבוצה. למעלה מ-50% מכירות ימקו-יפדז מיועדות לייצוא.

יפדז ויפדז גילוון קיבלו אישור סופי על עמידה בדרישות התקן הבינלאומי ISO 9002.

חברת יפדז החליטה לבדוק את האפשרות להקים מפעל גילוון חדש על קרקע שמוצעת לחברה באזור התעשיה באשקלון, זאת עקב פניות של לקוחות קיימים כגון חב' החשמל, מע"צ ולקוחות נוספים לביצוע עבודות גילוון של מוצרים גדולים שאינם ניתנים לגילוון במפעל הקיים. מהלך זה יביא להגדלת נתח שוק נוסף לחברה בשוק הגילוון בארץ ויתכן גם בחו"ל.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים, תאגיד והסביבה העסקית.
2. בדיקת כדאיות פרוייקט הרחבה.
3. הנחות יסוד לבדיקת הפרוייקט.
4. חלופות ליצירת הון להקמת הפרוייקט :
א. חלופה א'.
ב. חלופה ב'.
ג. חלופה ג'.
ד. חלופה ד'.
5. החלופה המיטבית - סיכום.
6. ביבליוגרפיה.

מקורות:

ע',,ברגינר (טיומקין), "ניהול עסקי", הוצ' "לוגיק מערכות יעוץ והדרכה", 1994.
א'. נחמיאס, "תורת המימון - ניהול פיננסי של גופים עסקיים", הוצ' האוניברסיטה הפתוחה, 1997.

תגים:

הרחבת · עסק · תעשיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מימון למנהלים-חברת יפדז", סמינריון אודות "מימון למנהלים-חברת יפדז" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.