היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עסקית ל"מדי-דיאט"

עבודה מס' 050319

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה העוסקת בחברה של ארוחות קפואות ודיאטטיות פארא-רפואיות. הנושא נבדק מן ההיבטים השונים של ניהול עסק (שיווק, תפעול וכו')

4,081 מילים ,7 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

תאור נושא התוכנית - העבודה המוצגת עוסקת בבחינת פירמה "מדי דיאט" שעיסוקה הינו מסחרי שיווקי ומתמקדת בתאור וקישור בין המוצר, המפיץ והלקוח כאשר הפירמה עוסקת במוצר והוא ארוחות קפואות ודיאטטיות פארא רפואיות
ללקוחות אשר סובלים מבעיות רפואיות מסוימות בהתאמה לצרכיהם ובסיפוק לבית הלקוח.

מטרת התוכנית העסקית - מטרת תוכנית זו למדוד התאמה של יכולות העסק לניצול הזדמנויותיו ולהתמודדות עם איומים המסופקים מהסביבה העסקית על מנת להביאו למצב רצוי בעתיד לאחר הקמתו.
כמו כן עבודה זו מביאה ביטוי כמותי וכספי עתידי לתוכנית האסטרטגית של הפירמה.
יש פה ניסיון לבדיקת אפשרות לפעולה, מה הכי כדאי לעשות וכיצד להגיע לשם כלומר מטרת הפירמה למיקסום רווחים.
מטרת עבודה זו להציג מצב ולבחון השלכות של הקמת פירמה מסוג זה ולהציגה בפני הבעלים ובעלי עניין נוספים ועל מנת שניתן יהיה להסתמך לבחירת החלטה בקשר להקמתה או לדחיית הרעיון.
אם כן תוכנית עסקית זו נחוצה הן לבעלי עניין העסק, הן למשקיעים וליזמים והן להנהלה העתידית לכשתקום ולבנקים (הגורמים המלווים).
למען גיבוש תוכנית אינטגרטיבית, לגיבוש תחזית עסקית אמינה ומקצועית ולהכנת מסמך להצגה מסודרת ומקצועית של העסק המתעתד לקום בפני הגורמים השונים.
ככל שההצגה תהיה נאותה ומקצועית יותר היא תסייע ליזם להעביר את הנושא באופן שיטתי ולהגביר את סיכויי הצלחתו "במכירת הרעיון".
"העשור האחרון אופיין במספר תהליכים דומיננטיים אשר השפיעו מהותית על המגזר העיסקי והתעשייתי. תהליכים אלו אשר משפיעים וימשיכו להשפיע באופן ברור ובולט על העולם העיסקי המודרני הינם:
- האצת הפיתוח הטכנולוגי.
- התחרותיות הגוברת.
- הדינאמיקה העיסקית המואצת.
כתוצאה מתהליכים אלה משתנית ללא הרף הסביבה העיסקית בה אנו פועלים.
השינויים המהותיים שחלים בסביבה העיסקית מגבירים את מימד חוסר הוודאות, מעלים את רמת הסיכון העיסקי הכרוך בתפעול עסק מחד, ומרחיבים את מעגל ההזדמנויות העיסקיות העומדות בפני הפירמה העיסקית מאידך".
(אדל סלומון, רפופורט, 1992)
אנו מצפים ממקבלי ההחלטות לקבל רעיון זה ולעזור בגיוס הון לתחילת הקמתו בשנת 2000 (כשנה הראשונה).

תמצית תאור המוצרים - המוצר הינו ארוחה קפואה המותאמת באופן אישי לצרכיו של הלקוח על פי דרישותיו הרפואיות (בוקר. צהרים, ערב) אשר יגיעו אליו ישירות הביתה, ייחודו של המוצר בכך שהינו ראשון ויחידי בשוק המקומי בארץ ואין לו תחליפים בעלי אותו ערך. כמו כן הינו מותאם לצרכיי הלקוח ומותאם לתרבות חשיבות התזונה המשליכה על הבריאות.

השוק וההזדמנות העיסקית - שוק היעד הינו קבוצת האוכלוסייה הנזקקת לתפריט מזון מיוחד עקב מחלות שונות כגון סוכרת, יתר לחץ דם, בעלי אירועי לב, חולים גריאטרים, חולי סרטן ונשים בבריחת סידן הרות ולידה. מאפייני שוק זה שעל מנת לשמור על מהלך חיים תקין ועל מנת למנוע בעתיד החמרה עליו להתבסס על תזונה דיאטטית מתאימה. כמו כן המודעות לבריאות ולתזונה עולה וגוברת פוטנציאל השוק הכללי (תוך נקיטת גישה זהירה) הינו 600 אלף איש.

תוכן העניינים:
פרק א' - תקציר מנהלים
פרק ב' - פרופיל החברה
פרק ג' - המוצר
פרק ד' - השוק ותוכנית השיווק
פרק ה' - תוכנית המו"פ
פרק ו' - תוכנית תפעול וכוח אדם
פרק ז' - השקעות בציוד ונכסים
פרק ח' - התוכנית הפיננסית
נספחים

מקורות:

אהרוני יאיר, 1994, "אסטרטגיה עסקית", הוצ' גומא צ' ריקובר, ת"א
גלאי דן, הלל ליאור, 1992, "תהליך התוכנית העסקית", מהדורה מיוחדת עבור חברי מכון ה.צ.א הישראלי, הוצ' טכנולוגיות בע"מ
יזרעלי דב, 1980, "שיווק הלכה למעשה", הוצ' גומא צ'ריקובר, ת"א
סלומון דוד, רפופורט אמנון, 1992, "תכנון עסקי הלכה למעשה", הוצ' ב. פלן פיתוח עסקי בע"מ
פורטר מייקל א., 1998, "אסטרטגיה תחרותית", הוצ' עתרת, הרצליה
פרי מיכאל, 1991, "אסטרטגיה של יתרון תחרותי" - הגישה השיווקית, הוצ' מיצוב, ת"א

תגים:

עיסקית · תוכנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עסקית ל"מדי-דיאט"", סמינריון אודות "תכנית עסקית ל"מדי-דיאט"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.