היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות ארגונית

עבודה מס' 050312

מחיר: 143.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול באלף השלישי, מרכזיות העבודה, יחסי גומלין בין עבודה ופנאי ואבטלה-משמעות העבודה במבחן.

1,729 מילים ,3 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

בעידן התחרותי בו אנו נמצאים מנהלים רבים רואים את המחסור בזמן כאחת הבעיות המרכזיות שלהם.

שבוע עבודה ממוצע הוא בן כ-40 שעות, אבל אין מנהל העובד "לפי השעון".
בתפקידי ניהול בכירים מנהלים רבים נקלעים לסחרור ומרגישים שגם יום בן 25 שעות לא היה פותר את בעיית חוסר הזמן התמידית בה הם נמצאים. "אין לי מספיק זמן" "לא היה לי זמן" "לא הגעתי לזה" "הנושא מונח על שולחני\לקחתי זאת לתשומת לבי\אטפל בכך בהקדם" הם תיאורים\תירוצים שכיחים. כתוצאת לוואי, מנהלים מצפים מהכפופים להם לנהוג כמותם- לשים את העבודה בראש סדר העדיפויות ולהיות זמינים פיסית ונפשית למטלות הקשורות בעבודה, גם בשעות הפנאי.

בעבודה זו אנסה לבחון את יחסי הגומלין בין מנהלים באלף השלישי ובין פעילויות עבודה ופעילויות חברתיות אחרות. ההנחה שלי היא שטובת העובד וטובת הארגון מחייבות הגבלת פעילויות העבודה (מבחינת משך הזמן, האנרגיה והמשאבים הרגשיים המושקעים בהן) , בכדי שלעובד יהיו פעילויות מאזנות נוספות. בעולם בו אתה חייב לרוץ כדי להישאר במקום (כפי שאמר השפן לעליסה, ראה עליסה בארץ הפלאות), אני חושבת שיש להרחיב את המשפט: אתה חייב לרוץ כדי להישאר במקום, וחייב להגביל את השקעתך בעבודה, בכדי להגיע לתוצאות.

תוכן עניינים:
1. הקדמה
2. ניהול באלף השלישי
3. מרכזיות העבודה
4. יחסי הגומלין בין עבודה ופנאי
5. אבטלה: משמעות העבודה במבחן
6. סיכום

מקורות:

שפירא, בן אליעזר-יסודות הסוציולוגיה

תגים:

ארגון · נהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות ארגונית", סמינריון אודות "התנהגות ארגונית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.