היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכרת אוטומציה וטכנולוגיה - טכנולוגית ה-WARP DRIVE

עבודה מס' 050178

מחיר: 337.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: טכנולוגית מנועים, תיאור הטכנולוגיה, פיתוחים ויישומים.

5,841 מילים ,9 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

טכנולוגית ה Warp היא בעצם התשובה לחוסר היכולת שלנו להגיע למהירות האור.
העבודה נותנת תשובה לשאלה, למה עם הטכנולוגיה שקיימת היום לא נוכל להשיג את המטרה העיקרית של חקר היקום. למעשה לא תהיה לנו אפשרות להגיע לכוכבי לכת, פרט לאלו שנמצאים בסביבתנו הקרובה ביותר. סוגי מנועים כגון מנוע רקטה בעל ריאקציה כימית, מנוע בעל ריאקציה גרעינית, קרני לייזר ש"ידחפו" רכבי חלל או
פיצוצים גרעיניים ש"ידחפו" את רכב החלל לכיוון היעד, לא יספקו לנו את היכולות הדרושות לנו לחקר מקיף של החלל. הטכנולוגיות הללו לא יתנו לנו תשובה לבעיה העיקרית שהיא צמצום הזמן שייקח לנו להגיע לנקודות הקרובות ביותר שלא לדבר על אופקים רחוקים יותר.
איינשטיין קבע, בעזרת תורת היחסות, שלא תהיה לנו יכולת להשיג את מהירות האור. תמיד נוכל להגיע קרוב אך לא נוכל לרתום מספיק אנרגיה בכדי להשיג את האור. למעשה יש צורך לייצר אין סוף אנרגיה, פעולה שמעשית ותאורטית איננה אפשרית.
באותו זמן שבו מציב איינשטיין את הגבלת המהירות הוא פותח בפנינו אפשרות חדשה. בתורת היחסות הכללית שלו, טוען איינשטיין שהזמן והמרחב בחלל ניתנים לשליטה, באותה מידה שמהנדס מעצב כביש. נתאר חללית שעומדת בנקודה מסוימת. אם רק נוכל לכווץ את החלל בחלקה הקדמי של החללית ולהרחיבו בחלקה האחורי נמצא את עצמנו בנקודה שמרוחקת מאות ואולי אלפי שנות אור מנקודת המוצא שלנו, בעצם, ללא כל תנוע של החללית עצמה. נשמע מדע בדיוני?
העבודה מתארת בפירוט את התיאוריה שמאחורי טכנולוגית זו. כמו כן נותנת העבודה פתרונות תיאורטיים לבעיות שצצות עקב השימוש בטכנולוגיה.
השימוש העיקרי בטכנולוגיה הוא הנעת ספינות חלל ענקיות לגלקסיות שכנות וחקר כוכבים שכנים לכדור הארץ או מרוחקים לו. התיאוריה שמאחורי הטכנולוגיה פתחה בפנינו אפשרויות שמעולם לא חשבנו שהן אפשריות. למשל, טלפורטציה של עצמים או בני אדם ממקום למקום , פריצות דרך במדע היקום ועוד. אך מול ההתפתחות החיובים
נפתחו גם אפשרויות פחות חיוביות. רתימת כמויות כאלו של אנרגיה ושליטה בהן פתחו עידן חדש של כלי נשק שלידן פצצה גרעינית משולה לכדור אקדח.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סוגי טכנולוגיות לפני ו"אחרי" טכנולוגית ה - Warp Drive
3. תאור טכנולוגית ה Warp Drive (תיאוריה)
4. פיתוחים ויישומים
5. מסקנות ודיון
6. ביבליוגרפיה

מקורות:

Mitat A. Birkan, "Laser Propulsion: Research Status and Needs," Journal of Propulsion and Power, Vol. 8, No. 2, March-April 1992, pp. 354-360.
Oleg A. Volkovitsky, Yuri S. Sedunov, and Leonid P. Semenov, "Propagation of Intensive Laser Radiation in Clouds" , 1992, AIAA, ISBN 1-56347-020-9.
Lawrence M. Krauss, The Physics of Star Trek, 1995, .
Miguel Alcubierre's, landmark paper "The Warp Drive: Hyper fast travel within General Relativity" in the journal Classic and Quantum Gravity(11, L73, 1994)
Puthoff A. Ron, "SETI, The Velocity-of-light Limitation, and the Alcubierre Warp Drive: An Integrating Overview", Physics Essays, volume 9, number 1, 1996).
http://www.newscientist.com/nsplus/insight/startreck/warp.html
Clarke, A. C., "Space Drive: A Fantasy That Could Become Reality", In Ad Astra, p. 38, (Nov-Dec 1994)
"Warp Drive When?", http://www.lerc.nasa.gov/WWW/PAO/warp/htm/.

תגים:

מהירות · רקטות · האור · מנוע · נאס · חלל · אסטרונומיה · עתיד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכרת אוטומציה וטכנולוגיה - טכנולוגית ה-WARP DRIVE", סמינריון אודות "הכרת אוטומציה וטכנולוגיה - טכנולוגית ה-WARP DRIVE" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.