היישום אינו מחובר לאינטרנט

קולנוע דקומונטרי בישראל

עבודה מס' 041623

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התפתחות הז'אנר, מאפיינים ובחינת הז'אנר בישראל וייחודו.

1,791 מילים ,6 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

עבודה זו תבחן את הקולנוע הדוקומנטרי בישראל. כאשר אנו מדברים על קולנוע ישראלי, אין אנו מדברים על שוברי קופות נוסח הוליווד. לרוב אנו מדברים על קולנוע "קטן", אשר נעשה בתקציב מוגבל ונמוך ואשר מספר המבקרים ורכשי הכרטיסים עבורו לרוב די דל. אך בכל זאת אנו מדברים על קולנוע שעם הזמן הופך איכותי יותר ויותר, קולנוע אשר צועד עם הזמן ומתפתח. נבחן את התפתחותו של הז'אנר התיעודי.
כאשר אנו בוחנים את הסרט הדוקומנטרי הישראלי עלינו לבחון אותו בקונטקסט של זמן, כלומר את התפתחותו של הסרט התיעודי בתוך תעשייה שלמה אשר הולכת ומתפתחת.
תחילתו של הקולנוע העיברי מתחילה עוד בתקופה אשר קדמה להקמתה של מדינת ישראל, למעשה ישנם היסטוריונים של הקולנוע אשר נוהגים לחלק את הקולנוע העברי לזה שלפני הקמת מדינת ישראל ולזה שנוצר לאחר קום המדינה.

תגים:

סרטים · תיעודי · דוקו

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קולנוע דקומונטרי בישראל", סמינריון אודות "קולנוע דקומונטרי בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.