היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניטשה-מות האלוהים

עבודה מס' 041606

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע ביוגרפי, תפיסתו של ניטשה בדבר האלוהים והשפעתה של תפיסה זו על זרמים בפילוסופיה ובמיוחד על האקזיסטנציאליזם.

2,773 מילים ,6 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

אחת האמרות המפורסמות ביותר של פרידריך ניטשה לקוחה מספרו "כה אמר זרטוסטרה" "כי מת האלוהים". אמרה זו הינה מהמפורסמות שבאמרותיו של ניטשה, אך יחד עם זאת היא מפורשת תדיר באופן שגוי. ניטשה הינו אחד הפילוסופים אשר עוררו מחלוקת רבה בדעותיהם. (1)
תפיסתו של ניטשה את האלוהים הינה חלק ממתודה סבוכה המדברת על הצורך של האדם לשלוט בגורלו ועל האבסורד שבדרישה זו. דומני כי מעל הכל ניטשה הוא פילוסוף אמביבלנטי אשר מכיר בערך האבסורד שבדוגמטיות, אך בעת ובעונה אחת אינו נימנע ממנה. במהלך עבודה זו אנסה לבסס את תפיסתו של ניטשה בדבר האלוהים ולהדגים את השפעתה של תפיסה זו על זרמים נוספים בפילוסופיה ובמיוחד על הזרם האקזיסטניליסטי.

מקורות:

יעקב גולומב ,מבוא לפילוסופיות הקיום : אקזיסטנציאליזם
רן סיגר אכסיסנציאליזם: המשך ומפנה בתולדות התרבות המערבית
היימן רונלד, ניטשה, הוצ' דביר, 1992
ניטשה פרידריך, כה אמר זרטוסטרה הוצ' שוקן, 1975.
STACK GEORGE .NITZSCHE AND ANTHROPOMOPHSIM, REVISTA HISPANOMERICA DE FLOSOFIA. 1980
FERRE F.IN PRAISE OF ANTHROPOMORPHISM, INTARNATIONAL JOURNAL FOR FHILISOPHY.

תגים:

סרטר · היידגר · הומניזם · קאמי · רסיטמנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניטשה-מות האלוהים", סמינריון אודות "ניטשה-מות האלוהים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.