היישום אינו מחובר לאינטרנט

שירה מקראית-שיר השירים, פרקים א,ו

עבודה מס' 041163

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מגילת שיר השירים והמחלוקת על פירושו, ופירושי פסוקים בשני הפרקים תוך התייחסות למחלוקת.

7,492 מילים ,10 מקורות

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לבדוק מהם המאפיינים המרכזיים של לשון השירה המקראית שבמרכזה עומד נושא האהבה. העבודה תתמקד בשני פרקים (פרק א' ופרק ו') מתוך ספר שיר השירים ותעסוק בפירוש וניתוח מילולי של הפסוקים תוך שימת-דגש על המוטיבים השיריים המרכזיים המופיעים בפרקים אלו , הדימויים והמטאפורות הייחודיים ללשון השירה המקראית העוסקת בנושא האהבה, וכן המבנה התחבירי האופייני לשירה זו. כמו כן העבודה תבחן האם קיים הבדל בין לשון השירה המקראית המתמקדת בנושא האהבה ובין לשון הספרות והשירה המקראית בכללותה, ואם כן, מהם ההבדלים העיקריים בדרכי העיצוב וביחס אל המציאות בין השירה המקראית המופיעה בשיר השירים ובין הספרות המקראית.
הדגש בעבודה הוא על ניתוח מילולי של הפסוקים בלווית פרשנות מתאימה, וזאת כדי לעמוד על המלים והביטויים הייחודיים המאפיינים את פרקי שירת האהבה המופיעים במגילת שיר השירים.

תגים:

פרשנות · מגילה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שירה מקראית-שיר השירים, פרקים א,ו", סמינריון אודות "שירה מקראית-שיר השירים, פרקים א,ו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.