היישום אינו מחובר לאינטרנט

הכללת נושא ההומוסקסואליות בתכנית הלימודים

עבודה מס' 023013

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הנושא מההיבט של זכויות אדם וההיבט המשפטי במסגרת הדמוקרטיה.

1,068 מילים ,5 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

בכל חברה קיימים גוונים ורבדים חברתיים שונים. על מנת להכירם ולקבלם מבחינת היכולת לכבד את הזולת למרות שונותו ניתן להתוודע לאותם גורמים השונים במכלול החברתי באמצעות תוכניות לימודיות וחינוכיות שונות המגיעות לציבור הן באמצעים יחודיים ומכוונים, כתוכניות לימודים המותאמות לקהלי יעד בבתי הספר השונים והן באמצעים כלליים יותר כתוכניות טלביזיה הפונות לקהל רחב, יחסית לקהל החשוף לתוכניות הלימודים העוסקות בנושא מסוים.
קהיליית ההומוסקסואלים והלסביות מתפקדת בחיי היום-יום ככלל הציבור. עיסוקיהם מגוונים ותפקודם טוב וחיובי(1). הנטייה המינית של האדם אינה מעידה על איכות תפקודו והוא זכאי, גם כאשר נטייתו המינית האישית הינה לבן מינו לחופש ולכבוד אנושי(2).
דוגמא לכך ניתן למצוא בעתירה של חברת אל-על כנגד הדייל דנילוביץ (3) אשר דרש להתייחס לבן זוגו כאל כל בן זוג הטרוסקסואלי הזכאי להטבות עבור בן זוגו, במקרה זה כרטיסי טיסה. נושא זה של איסור לשלול מאדם זכויות או לפגוע בסיכוייו מחמת העדפתו המינית נוגע גם לטובות הנאה ולפיכך קבע בית המשפט הגבוה לצדק(4) כי הענקת טובת ההנאה לבני זוג הידועים בציבור כנשואים, ושלילתם מבני זוג מאותו המין היא הוראה מפלה(5).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הכללת נושא ההומוסקסואליות בתכנית הלימודים", סמינריון אודות "הכללת נושא ההומוסקסואליות בתכנית הלימודים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.