היישום אינו מחובר לאינטרנט

האינטרנט

עבודה מס' 021521

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההיבטים החברתיים, הכלכליים המשפטיים והאתיים תוך הערכת ההשפעה על המבנה הכלל עולמי ועל הלאומיות.

5,722 מילים ,8 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

ההמצאה הגדולה של המאה הנוכחית היא ללא ספק המחשב. אין אנו יכולים לתאר את חיינו כיום ללא המחשבים: בשטח הניהול, התעשיה, הביטחון ועוד.
כמעט בכל בית בימנו יש מחשב אישי מסוגים שונים ובתי התוכנה בארץ שוקדים יומם וליל על פיתוח תוכניות אשר תספקנה את כלל המשתמשים: מנהלים, עובדי חשבונאות, בקרים, תמלילנים ועוד.
כל מערכת שאינה מתקדמת הינה נסוגה אחור. המדובר הוא במערכות כלכליות, תעשיתיות, וארגוניות, שם משולבים אובייקטים ניהוליים עם אובייקטים ביצועיים. אי לכך, אך טבעי הוא הדבר כי מערכת התקשוב היא מערכת אשר מתפתחת במהירות כלפי מערכת מיועלת להפליא, המסוגלת לתת מענה לכל בעיה.
שיא השיאים, ואין חולק על כך, היא רשת האינטרנט. רשת זו היא "אוטוסטרדה של מידע" הפורצת כל גבול ומביאה, בעיקר אינפורמציה לכל בית בו מותקן המיכשור המתאים. האנפורמציה הינה מסוגים שונים, רבים ומגוונים, אולם גם מאפשרת תקשורת אישית בין אנשים מקצוות שונות של העולם המעוניינים להתכתב דרך מערכת האינטרנט.
בשנים 1993-1995 הכינו את אמריקה לעולם חדש המתקיים על פני מסכי המחשב. בששת החודשים הראשונים של 1994 הגיעו מספר משתמשי האינטרנט בארצות הברית בלבד למעל3- מליון ובכך חידשה אמריקה את העקרון לחרות וקידמה- האוטוסטרדה. בקרבו יוכל כל אמריקאי לשוב ולהיות על הדרך הפתוחה. עסקים חדשים יפרחו בצידי הדרך ככל שמפת האינטרנט תכבוש את העולם בפיגורציה הנוכחית של הרשת.
באמצע 1995 פיתחה חברת מיקרוסופט את "חלונות 95", בה היא מציעה לכל אחד יכולת שימוש ידידודתית באינטרנט. כך למעשה גם מגבלות הלמידה אינם נמצאות עוד.
הישום המצליח ביותר של תקשורת הנתונים, האינטרנט, ממחיש באופן מעשי את מידת התפתחותה של תקשורת הנתונים עד כה. למסופי INTERNET זולים אשר חברות אחדות שקדו באחרונה על קידומם, יש פוטנציאל לשנות באופן יסודי את הדרך שבה עולם המחשוב פועל, משום שהם מעבירים את מרבית תהליכי המחשוב לשרת. הספקנים שבין המבקרים סבורים שמאמצים אלה יעלו בתוהו.
מסופי אינטרנט הם מחשבים ש"הפשיטו" אותם והם מכילים מעבד, זיכרון RAM, מקלדת ומודם. הם מבטלים את הצורך בכוננים קשיחים וגמישים ובמתקנים היקפים אחרים, עובדה שמאפשרת למכור אותם בכ500- דולר. מסופים מן הקצה העליון יכולים להכיל גם כונני דיסק קשיח שליפים תמורת 1,000 דולר. האופטימים צופים שצפוי עתיד מזהיר למסופי INTERNET, וכי הן יעזרו לשים קץ למגמה של מעבר ליישומי תוכנה גדולים ומורכבים, על ידי כך שהם יאפשרו למפתחים לפתח דגמים למשימות ספציפיות על שרת האינטרנט ויציעו חופש בחירה גדול יותר למשתמשים.

מטרת עבודה זו היא לסקור את מערכת האינטרנט מבחינת המשמעויות החברתיות, כלכליות ומשפטיות שלה, על מנת להעריך האם הדבר יכול להשפיע על המבנה הכלל עולמי ועל הלאומיות.

ראשי פרקים:
1. הצגת הנושא
2. האינטרנט והעולם האנושי
1. כללי
2. האינטרנט כשום מקום
3. האם ניתן להיחלץ מהמרחב
3. היבטים כלכליים
4. היבטים משפטיים
5. בעיות אתיות
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה

מקורות:

גיבסון ויליאם, נוירומסר, ספרית מעריב, תל-אביב, 1994.
דסקל מרסלו, "האקולוגיה של המרחב התרבותי", מטאפורה, ה', 1992.
מבוא לפילוסופיה של המוסר, האוניברסיטה הפתוחה, תל-אביב 1980.
קובץ מאמרים בקורס אחריות חברתית בניהול, האוניברסיטה הפתוחה, תל- אביב.
שטייניץ יובל, "מוח בקופסא- תגובת הספקן", מטאפורה, ד', עמודים 105-115.
BAUDRILLARD JEAN, THE TRANSPERCY OF EVIL, NEY-YORK 1993.
BAUDRILLARD JEAN, THE EXTASY OF COMMUNICATION, NER YORK 1988.
JAMESON FREDRIC, POSTMODERNISM, DUKE, 1991.

תגים:

תקשורת · דואר · אלקטרוני · מחשב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האינטרנט", סמינריון אודות "האינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.