היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת השתייכות לקבוצה חברתית על גיבוש נורמות בנושא מוסר

עבודה מס' 021061

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין מוצא אתני ורקע תרבותי לבין מוסריותו של הילד המתבגר.

7,730 מילים ,21 מקורות ,1996

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא לבחון את הקשר שבין מוצא אתני ורקע תרבותי לבין מוסריותו של הילד המתבגר, כלומר השפעת השתייכות לקבוצה חברתית מסוימת, על גיבוש עולם ערכי המוסר של הנער המתבגר.

העבודה הינה עבודה תיאורטית ותתמקד בתיאוריות פסיכולוגיות, תיאוריות אנתרופולוגיות ותיאוריות סוציולוגיות לגבי ערכי הילד והתפתחותו. לא אתמקד דווקא בתיאוריות המסבירות התפתחות מוסרית אלא גם בתיאוריות אחרות מהן ניתן להשליך על הנושא.

מקצת העבודה תסתמך גם על מחקרים שנערכו אודות הנושא בישראל ומחוצה לה. נושא ההשלכה שיש לדת על ערכיו המוסריים של הנער יובא בקצרה.

ראשי פרקים:
1.הצגת הנושא
2.התנהגות אתנית
3.סקירת תיאוריות
א.אריקסון
ב.הלמידה החברתית
ג.ז'אן פיאז'ה
ד.פיטר בלום
ה.לורנס קוהלברג
ו.סילמן
ז.מסלובטי
4.סקירת מחקרים
5.מקרה פרטי- מדינת ישראל
6.בדיקה אמפירית
א.מטרה
ב.שיטה
ג.תוצאות
7.סיכום
8.ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ישנן צורות ההתנהגות אותן אנו יכולים להבין על פי אמות מידה מקובלות עלינו, אולם ישנן צורות התנהגות, או צורות חיים, היכולות להיות מובנות (לא בהכרח מוצדקות) רק ע"י אותו עם. כך לדוגמא באסלאם: התרבות האיסלאמית, שמאז ומעולם חיה על חרבה ורעיון הפצפיזים היה זר לה, אינה רואה בשלילה את רעיון נחיתות האישה. דבר זה הינו מעוגן הן בקוראן, הן בתרבות, והן במוסכמות החברתיות האסלאמיות.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת השתייכות לקבוצה חברתית על גיבוש נורמות בנושא מוסר", סמינריון אודות "השפעת השתייכות לקבוצה חברתית על גיבוש נורמות בנושא מוסר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.