היישום אינו מחובר לאינטרנט

תחזוקת ושמירת אתרי תיירות עירוניים בישראל

עבודה מס' 020511

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת פיתוח העיר חיפה וניתוח השאלה אילו מאמצים נעשים כדי לשמרה כעיר תיירות מבלי לפגוע בתושבים,בנוף ובעסקים.

2,896 מילים ,6 מקורות ,1993

תקציר העבודה:

בתחילת שנות התשעים היה ענף התיירות בשפל שיאו (בשנת 1992). בתחילת 1993 חלה התאוששות ונסתמנה עליה בכניסת התיירים. בשנת 1996 שוב חלה הרעה אולם בשנים 1997-6 חלה הטבה משמעותית למרות האינתיפאדה. ניתן לראות שהמגמה בענף התיירות אינה אחידה וענף זה סובל מתנודות.
עיקר התיירות בחיפה הינה ממרכז אירופה : -30% הם תיירים מצרפת וגרמניה, 30% נוספים הם מארצות אירופה האחרות, 30% מהמבקרים בעיר הינם תיירים ישראליים ו10%- נוספים הם משאר קצוות העולם. התיירות הישראלית, הצרפתית והספרדית היא עונתית בלבד, לעומת התיירות הגרמנית שמתפרסת על כל ימות השנה (הנתונים באדיבות החברה לפיתוח חיפה).
חיפה היא עיר שמטבעה אמורה להיות תיירותית: הרים יפים, מזג אויר נוח על ההר. לא פלא הוא כי במאה הקודמת הטמפלרים קבעו את מושבם בעיר, ופיתחו אותה כאתר תיירות.
בחיפה מספר רב של מוזיאונים, כדוגמת המוזיאון היפני, מוזיאון המדע, מוזיאון הטבע, מוזיאון גן האם ועוד. מספר רב של מוזיאונים מעיד על אופי התושבים כאנשים תרבותיים ומכניסי אורחים, ולכן יש להניח כי בכל התנהגות עם צרכי התיירים, הדבר יבוא לידי סידור בדרכי כבוד.

מטרת העבודה
מטרת העבודה הנוכחית היא לסקור את פיתוח העיר חיפה על מנת לענות על השאלה אילו מאמצים נעשים על מנת לשמר אותה כעיר תיירות, בלי לפגוע בתושבים ובמרקם הנוף העדין, אילו מאמצים מושקעים על מנת לא לפגוע באנשי העסקים ואילו מאמצים נעשים על מנת לא לפגוע בתושבים: כלומר המאמצים שנעשים לא לפגוע בכל אחד משלוש הללו, כמקשה אחת ולחוד.
העבודה מסתמכת על מאמרים שנכתבו על העיר, וכן דוחות של מבקר העריה המפורסמים מידי שנה.

ראשי פרקים:
1. מטרת העבודה
2. תאור העיר
3. פיתוח העיר ושמירה על יחודה
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

מקורות:

בן ארצי יוסי, "קווי יסוד בתולדות חיפה והתפתחותה בזמן החדש", בתוך שילר אלי (עורך), חיפה ואתריה, חיפה, 1985.
שטרן שמעון, "נמל חיפה", בתוך שילר אלי (עורך), חיפה ואתריה, חיפה, 1985.
לו יון חוה, "מגמות בתכנון ופיתוח חיפה", 1.סופר ארנון, "גיאוגרפיה של חיפה", בתוך שילר אלי (עורך), חיפה ואתריה, חיפה, 1985.
קראסט יוסף, "האופי הפיזי של העיר בשנות ה-2000", דברי הכנס השמיני לשלטון ולמינהל מקומי, 1992.
חיפה , עיר התיירות, הוצאת עירית חיפה, 1992.
עבדי רחל נחמה, "הגליל כיום", הד הצפון, 28.7.89.

תגים:

תיירות · תייר · נמל · חיפה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תחזוקת ושמירת אתרי תיירות עירוניים בישראל", סמינריון אודות "תחזוקת ושמירת אתרי תיירות עירוניים בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.